پخش مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان از امشب

کدخبر: 2224467

ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان از امشب و در قالب برنامه تلویزیونی اسراء به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ مسابقه تلویزیونی «اسرا» از چهارشنبه 30 خردادماه به انعکاس ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان می پردازد و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی و طی روزهای هفتم تا نهم اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

در مراحل ابتدایی این مسابقات 203 نفر قاری و حافظ قرآن از کشورهای مختلف برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کردند؛ از این تعداد متقاضی، خواسته شد فایل صوتی خود را ارسال کنند که با بررسی داوران 85 نفر برگزیده شدند که این تعداد برگزیده به صورت زنده و ارتباط تصویری برای داوران اجرا کردند و از بین آنها 44 نفر برگزیده شدند که در نهایت برای رقابت نهایی خود در مشهد مقدس حضور یافتند. کل روند مسابقات در مرحله نهایی به صورت کامل ضبط شده است و پس از تدوین و آماده سازی از امشب به روی آنتن خواهد رفت.

لازم به ذکر است مسابقه تلویزیونی اسرا روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 22 به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: