جام جهانی ۲۰۱۸؛

امیری: مقابل منتخب جهان بازی کردیم

کدخبر: 2224550

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل متخب جهان و ترکیبی از ۲ تیم ابرقدرت بارسا و رئال بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ وحید امیری هافبک تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار ایران و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: همه هواداران باید به تیم ملی افتخار کنند چراکه تیم ما مقابل بهترین تیم دنیا بازی خوبی انجام داد. به مردم و بازیکنان تبریک می گویم. به حریف موقعیتی ندادیم، امیدوارم مردم و مسئولان از این تیم حمایت کنند چراکه می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود: امیدوارم مردم برای بازی با پرتغال هم ما را دعا کنند. تیم ما در حمله و دفاع انسجام دارد و فوتبال خوبی بازی می کند. اعتقاد دارم مقابل منتخب جهان و ترکیبی از تیم های ابرقدرت بارسلونا و رئال مادرید به میدان رفتیم.

امیری ادامه داد: جوان های ایرانی بدون کوچک ترین ادعا و بدون برگزاری بازی های تدارکاتی آن چنانی فوتبال زیبایی مقابل چنین تیمی ارائه دادند. تیم ملی ایران استحقاق صعود به دور بعدی را دارد و امیدوارم مردم دعا کنند تا بتوانیم پرتغال را شکست دهیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درمورد برگزاری جشن خیابانی مردم کشورمان پس از دیدار با اسپانیا گفت: انرژی مثبت و دعای خیری که از بازی اول پشت تیم ملی بود به ما کمک کرد و همه به دیدار مقابل اسپانیا امیدوار بودند.

او درمورد دیدار با پرتغال اظهار داشت: ما ۳ امتیازی هستیم اما پرتغال ۴ امتیاز دارد. برای صعود باید باید در آن دیدار پیروز شویم. تلاشمان را انجام می دهیم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

امیری درباره لایی انداختنش به جرارد پیکه اظهار داشت: ای کاش آن حرکتم با ضربه سر مهدی طارمی به گل تبدیل می شد اما این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اسپانیایى ها با یک کارت کمتر صدر را تسخیر کردند بازتاب لایی تاریخی امیری به پیکه

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: