ایسکو: بازی سختی بود/ اسپانیا شانس خوبی برای صعود دارد

کدخبر: 2224556

هافبک جوان تیم ملی اسپانیا دیدار برابر ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ را دشوار توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی اسپانیا شب گذشته در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه موفق شد با تک گل دیگو کاستا ایران را شکست دهد و به صدر جدول گروه دوم برسد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ایسکو هافبک جوان اسپانیا پس از این بازی گفت، پس از دو مسابقه در مسابقات جام جهانی روسیه از موقعیت تیمش در گروه راضی است، و این نشان می دهد که اسپانیایی ها فرصت خوبی برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات دارند.

اسپانیا در اولین مسابقه گروه B با تیم پرتغال مساوی کرد. با توجه به پیروزی پرتغال برابر مراکش ،اسپانیایی ها و پرتغالی ها از دو بازی 4 امتیاز کسب کرده اند، ایرانیان 3 امتیاز و تیم مراکش هم امتیازی به دست نیاورده است.

ایسکو به خبرنگاران گفت:"من از وضعیت خودمان در این گروه راضی هستیم، ما 4 امتیاز داریم، ما شانس خوبی برای صعود داریم، مسابقه ی دشواری بود، اما مهمترین چیز این است که ما برنده شدیم. من این تیم اسپانیا را دوست دارم. احساس بسیار خوبی دارم." در مسابقه نهایی مرحله گروهی اسپانیایی ها روز 25 ژوئن در کالینینگراد مقابل مراكش بازی خواهند كرد. در همان روز، تیم های ملی ایران و پرتغال در سارنسک به دیدار هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اشک هاى شاگردان کى روش در بازى مقابل اسپانیا پیراهن راموس در دستان انصاری فرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: