جام جهانی ۲۰۱۸؛

مظاهری: ویدئوچک با ما دشمن است /می توانیم پرتغال را ببریم

کدخبر: 2224573

دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: سیستم کمک داور ویدیویی با ما دشمنی دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رشید مظاهری دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شکست یک بر صفر ایران مقابل اسپانیا در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه بیان کرد: بهتر است مردم ایران درباره عملکرد تیم ملی نظر بدهند، اما من نمی دانم دیگر باید در این بازی چه کار می کردیم. گل زدیم و هر کار دیگری لازم بود در این بازی انجام دادیم. فکر می کنم ویدئو چک با ما دشمنی دارد. هم در جام جهانی گذشته و هم در این مسابقه. فقط می توانم بگویم از نتیجه کسب شده بسیار ناراحتم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او درباره بازی ایران مقابل تیم ملی پرتغال گفت: من قبل از این که بازی ها شروع شود در مصاحبه های گذشته خود نیز گفته ام که می خواهیم مردم ایران را سورپرایز کنیم و هنوز هم روی حرف خودم هستم. باید باورکنیم که می توانیم در بازی با پرتغال پیروز از زمین خارج شویم. وقتی که ما چنین بلایی را سر تیم بزرگی مانند اسپانیا می آوریم، قطعا می توانیم مقابل پرتغال نیز به پیروزی برسیم و به مرحله بعد راه یابیم.

دروازه بان تیم ملی ایران درمورد گل اسپانیا هم گفت: نباید درباره این موضوع الان صحبت کرد چرا که تمام بازیکنان چه آن هایی که بازی کردند و چه آن هایی که بازی نکردند با هم همدل هستیم. به نظرم بیرانوند در بازی مقابل مراکش و اسپانیا با جان و دل بازی کرد. متحد شده ایم که با غلبه بر تیم بزرگ پرتغال برای نخستین بار به دور بعد جام جهانی برویم.

بیشتر بخوانید: هیرو: ایران برای تمام تیم ها جام جهانی دردسرساز می شود اسپانیایى ها با یک کارت کمتر صدر را تسخیر کردند

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: