جام جهانی ۲۰۱۸؛

ماجدی: نمره خوبی برابر اسپانیا گرفتیم

کدخبر: 2224591

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی عملکرد درخشانی برابر اسپانیا داشت و در مجموع نمره خوبی از این بازی گرفتیم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازی تیم ملی ایران برابر اسپانیا در چارچوب جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: بازی خوبی از تیم ملی فوتبال شاهد بودیم و ملی پوشان در ساختار دفاعی خوب کار کردند و مسیرهای نفوذ را برای مهاجمان اسپانیا بسته بودند و زمانی که گل خوردیم هم راهی برای بازیکنان ما باز شد تا در فاز حمله ای هم خود را محک بزنیم. در مجموع نمره خوبی از این بازی گرفتیم و هنوز هم امیدوار به صعود به مرحله بعد جام جهانی روسیه هستیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: تجربه بازی با آرژانتین در جام جهانی برزیل به تیم ملی کمک کرد تا برابر اسپانیا هم بسته بازی کند و اجازه نفوذ به اسپانیایی ها از عمق و جناحین ندهد. تیم اسپانیا قادر است تا 800 پاس در هر بازی بدهد اما تیم ملی کشورمان مغلوب این شیوه بازی حریف قدرتمند خود نشد. البته نگرانی که وجود دارد این است که دوندگی زیاد بازیکنان تیم ملی برابر اسپانیا باعث شود که آنها برابر پرتغال دچار افت بدنی شوند که در جام جهانی برزیل هم شاهد این موضوع بودیم که ملی پوشان بعد از بازی با آرژانتین در دیدار بعدی خود برابر بوسنی از لحاظ بدنی کم آوردند.

کارشناس فوتبال درباره بهترین بازیکن بازی با اسپانیا بیان کرد: همه بازیکنان تیم ملی خوب بودند و در کل تیم ملی ستاره زمین مسابقه بود اما بازی وحید امیری را بیشتر پسندیدم و او خیلی در طول این دیدار دوید و در همه جای زمین حضور فعالی داشت. به هر حال با وجود اینکه نتوانستیم برابر اسپانیا نتیجه بگیریم اما عملکرد موفقی در این بازی داشتیم.

شیوه بازی با اسپانیا برابر پرتغال هم باید اجرا شود

ماجدی درباره راهکار تیم ملی ایران برابر پرتغال تصریح کرد: تیم ملی همان شیوه بازی با اسپانیا را برابر پرتغال باید اجرا کند و بازی بسته و استفاده از حداقل موقعیت ها برای گلزنی را جزء برنامه اش قرار بدهد.

او درباره شانس پیروزی تیم ملی ایران برابر پرتغال افزود: تیم های ایران و پرتغال برای صعود به مرحله بعد نیاز به 3 امتیاز این بازی دارند و به طور حتم هر 2 تیم بازی هجومی ارائه می دهند و همین موضوع به جذابیت این بازی می افزاید. ما هم همانند تیم ملی مراکش می توانیم برابر پرتغال خوب بازی کنیم و نتیجه لازم را در بازی پایانی کسب کنیم.

تیم ملی با پدیده ای به نام رونالدو روبرو است

کارشناس فوتبال درباره حذف 3 تیم در جام جهانی روسیه و امیدواری تیم ملی برای صعود به مرحله بعد جام جهانی گفت: هر 32 تیم حاضر در جام جهانی جزء بهترین تیم های دنیا هستند که به این مسابقات راه یافتند. مراکش تمام قد برابر پرتغال ایستاد اما رونالدو در 30 ثانیه از بازی توانست کار خود را انجام بدهد و با یک ضربه سر دروازه مراکش را باز کند. به هر حال ما با پدیده ای به نام رونالدو روبرو هستیم که مدافعان تیم ملی باید مراقب این بازیکن باشد چرا که از یک غفلت نهایت استفاده را می کند.

ماجدی درباره عملکرد سردار آزمون در این بازی گفت: همه بازیکنان برابر اسپانیا خوب بازی کردند و به این بازیکنان افتخار کردم که توانستند تاکنیک های سرمربی را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کنند. به هر حال اسپانیا با همه ستاره هایش فقط توانست یک گل به تیم ملی کشورمان بزند و این موضوع نشان از جایگاه خوب ایران در جام جهانی روسیه دارد.

او در پایان درباره اینکه کدامیک از تیم ها شانس قهرمانی در جام جهانی روسیه دارد، خاطر نشان کرد: تیم ملی آلمان با وجود شکست در بازی اول همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی روسیه است و تیم های برزیل، اسپانیا، پرتغال و بلژیک هم شانس قهرمانی در این رقابتها را دارند. به هر حال بابد بازی های مرحله گروهی به پایان برسد تا ارزیابی دقیقی از عملکرد تیم ها داشته باشیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانیم:

درخشان: اسپانیایی ها از دست ما عصبی شدند

زجر اسپانيا برابر ملى پوشان ايرانى

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: