جام جهانی ۲۰۱۸؛

ذوالفقارنسب: توانایی شکست دادن پرتغال را داریم

کدخبر: 2224604

کارشناس فوتبال ایران گفت: درصورت بیرون آمدن از لاک دفاعی توانایی شکست دادن پرتغال را داریم.

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: اعتقاد دارم در این بازی نتوانستیم از قابلیت های فوتبال ایران در بخش تهاجمی استفاده کنیم. به نظر من کارلوس کی روش در ارائه دفاع مطلق در نیمه اول بازی دچار اشتباهی استراتژیک شد. تیم ما در نیمه اول به دفاع صرف روی آورد و در این روش اگر بازیکن یک لحظه تمرکزش را از دست بدهد تیم به سختی جریمه می شود. رامین رضائیان که در نیمه اول از سوی یوردی آلبا و ایسکو تحت فشار بود در نیمه دوم دچار اشتباه شد و تیم ما یک امتیاز را از دست داد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: پس از به ثمر رسیدن گل اسپانیا، تیم ما تغییر رویه داد و موقعیت های خوبی روی دروازه حریف خلق کرد. حتی یک گل آفساید هم به ثمر رساندیم. همین امر نشان می دهد در شرایطی متعادل می توانستیم برای اسپانیا خطرناک تر شویم.

کارشناس فوتبال ایران درمورد بهترین بازیکن ایران در بازی با اسپانیا گفت: نمی توانم از بازیکن خاصی نام ببرم، اما نفرات تهاجمی تیم ما مانند طارمی، انصاری فرد و آزمون در کنار مرتضی پورعلی گنجی و مجید حسینی نمایش خوبی داشتند.

ذوالفقارنسب درمورد شانس صعود تیم ملی فوتبال ایران در بازی با پرتغال گفت: برای صعود نیاز به پیروزی داریم و بازیکنانمان نشان دادند می توانند در فاز تهاجمی هم تاثیرگذار و خطرآفرین باشند. درصورت بیرون آمدن از لاک دفاعی توانایی شکست دادن پرتغال را داریم و از آنجاییکه مساوی هم ما را به هدف نمی رساند مجبور هستیم با تفکر پیروزی مقابل هم تیمی های رونالدو به میدان برویم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

  • زجر اسپانيا برابر ملى پوشان ايرانى
  • بررسی احتمال های صعود ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی/۴ راه برای تاریخ سازی یوزها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: