واکنش وزیر دفاع به اظهارات نتانیاهو درباره کمک به مردم ایران

کدخبر: 2224884

وزیر دفاع گفت: اظهارات کودنی مانند نتانیاهو درباره کمک به مردم ایران خنده دار است.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر امروز در همایش بزرگداشت شهید چمران طی سخنانی اظهار داشت: شهید چمان از مرداد ماه سال 58 وزیر دفاع شدند و مدت کوتاهی در این سمت حضور داشتند اما منشا خدمات بسیاری بودند. وی افزود : هرگوشه ای از ابعاد شخصیتی شهید چمران را که نگاه می کنیم در اوج است اما آن بعد زندگی ایشان در وزارت دفاع کمتر گفته شده است.

وزیر دفاع ادامه داد: در سالهای اول انقلاب نیروهای مسلح ما وضعیت خوبی نداشتند اما شهید چمران به عنوان یک دانشمند انقلابی وارد وزارت دفاع می شود. ایشان در برابر نیازهای نیروهای مسلح بجای خرید نیازمندی ها دستور می دادند که با داشته های موجود نیاز بر طرف شود.

امیر حاتمی با بیان اینکه شهید چمران از آینده نگری راهبردی برخوردار بود گفت: مکاتبات زیادی از شهید چمران وجود دارد که ارتش نباید منحل شود و انقلاب نیاز به نیروهای مسلح قدرتمند دارد.

وی تصریح کرد: در آن زمان عده ای فشار می آوردند قراردادهای نظامی ما مباید اجرا شود ولی شهید چمران تاکید داشتند که تمام این قراردادها باید اجرا شود. شهید چوران به شدت با اشرافی گری مقابله کردند و می گفتند پول جمهوری اسلامی نباید خرج اشرافی گری شود.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: ما امروز در نقطه ای هستیم که خار چشم دشمنان هستیم اینکه می گویند باید قدرت موشکی و حضور منطقه ای ایران را متوقف کرد معنی اش این است که باید ایران را خلع سلاح کرد اما همانطور که این راه چهل ساله طی شده این راه با استقامت و استحکام ادامه پیدا خواهد کرد. امروز در تمه عرصه های دفاعی آنچه که مورد نیاز دفاع بومی است داریم و انشا الله عقب نخواهیم افتاد ما به دنبال جنگ نیستیم بلکه می خواهیم جنگی اتفاق نیافتد کشوری که در ضعف باشد مورد تعرض قرار خواهد گرفت.

امیر حاتمی ادامه داد: کودن هایی مثل نتانیاهو حرفهایی می زنند که همه خنده شان می گیرد اینکه می گوید می خواهیم در موضوع آب به ایران کمک کنیم از همین دست صحبت ها است. امروز هدف دشمن از جنگ اقتصادی تحت فشار قرار دادن مردم برای انتقام گرفتن از آنها است تا بگویند مسئولان نمی توانند مشکلات را حل کنند. ما یادمان نرفته که آنها دانشمندان ما را ترور کردند و چه کمک هایی به صدام کردند.آنها به دروغ می خواهند دایه مهربانتر از مادر باشند اما مردم تو دهمی محکمی به آنها خواهند زد. همه مسئولان و قوا در خدمت مردم هستند و در اولین تجمعی که صورت بگیرد مردم جواب آنها را خواهند داد. انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: