جام جهانی ۲۰۱۸؛

پاشازاده: تیم ملی از حیثیت فوتبال ایران برابر اسپانیا دفاع کرد

کدخبر: 2225044

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال گفت: ملی پوشان توانستند بازی قابل قبولی برابر اسپانیا ارائه بدهند و از حیثیت و اعتبار فوتبال ایران دفاع جانانه ای کردند.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شکست تیم ملی ایران برابر اسپانیا در چارچوب جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: ملی پوشان توانستند بازی قابل قبولی برابر اسپانیا ارائه بدهند و تنها یک گل از حریف قدرتمند خود دریافت کردند و آنها توانستند از حیثیت و اعتبار فوتبال ایران به خوبی دفاع کنند.

او درباره عملکرد دروازه بان و خط دفاع تیم ملی در این بازی گفت: بیرانوند و مدافعان تیم ملی از جمله مجید حسینی برابر اسپانیا بازی خوبی ارائه کردند و مانع گلزنی مهاجمان اسپانیا شدند. البته رضائیان در یک صحنه در دفع توپ اشتباه کرد و منجر به گل اسپانیا شد اما نباید به علت یک اشتباه برخورد نامناسبی با رضائیان داشته باشیم.

پاشازاده درباره عملکرد سردار آزمون در این بازی تصریح کرد: به نظرم آزمون تلاش زیادی کرد اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد و برای تک مهاجمی همانند آزمون سخت بود تا برابر اسپانیا گلزنی کند. به هر حال آزمون می توانست یکی از تعویض های تیم ملی باشد اما با این بازیکن با تصمیم کی روش تا پایان بازی حضور داشت.

سعید عزت اللهی بهترین بازیکن تیم ملی بود

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال درباره بهترین بازیکن تیم ملی برابر اسپانیا گفت: سعید عزت اللهی بهترین بازیکن این بازی بود که توانست یک گل هم بزند اما با تصمیم کمک داور ویدئویی این گل مردود شد.

امیدوارم بازیکنان تیم ملی به باشگاه های مطرح دنیا بپیوندند

پاشازاده درباره تمجید رسانه های جهان از بازی ایران برابر اسپانیا اظهار کرد: به هر حال بازیکنان تیم ملی عالی بودند و امیدوارم بازی آنها از سوی اروپایی ها دیده شود و به باشگاه های مطرح دنیا بعد از جام جهانی بپیوندند.

کی روش شناخت خوبی از پرتغال دارد

او درباره راهکار ایران برابر پرتغال تصریح کرد: کی روش شناخت خوبی از تیم ملی پرتغال دارد و به خوبی می داند چه تدابیری برای این بازی در نظر بگیرد تا به موفقیت دست یابیم. سرمربی تیم ملی فوتبال برابر اسپانیا هم ایده های خوبی داشت و شاهد بازی هجومی تیم ملی در این بازی بودیم. به هر حال امیدوار به نتیجه گیری تیم ملی برابر پرتغال هستیم.

پیشکسوت فوتبال در پایان درباره شانس تیم ملی ایران برای صعود به مرحله بعد جام جهانی روسیه خاطر نشان کرد: به هر حال تیم ملی کشورمان تاکنون 3 امتیاز کسب کرده و صعود از گروه دوم دست خودمان است اما پیروزی برابر قهرمان اروپا کار سختی است.

بیشتر بخوانیم:

ماجدی: نمره خوبی برابر اسپانیا گرفتیم

مهاجرانی: باخت آبرومندانه ای برابر اسپانیا داشتیم

درخشان: اسپانیایی ها از دست ما عصبی شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: