جام جهانی ۲۰۱۸ | رئیس‌جمهور پرتغال: هیچ حریفی ساده نیست/ رونالدو منحصر به فرد است

کدخبر: 2225102

رئیس‌جمهوری پرتغال که تیم ملی کشورش در بازی پایانی گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف ایران خواهد رفت معتقد است هیچ تیمی در این رقابت‌ها ساده نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت شبکه تلویزیونی راشین تودی، مارسلو ربلو دی سوزا درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال پرتغال برابر مراکش در دومین بازی جام جهانی 2018 روسیه پس از تساوی 3 - 3 با اسپانیا گفت: بازی بسیار سختی بود، زیرا مراکش خوب، باسرعت و هیجانی بازی کرد. بازیکنان حریف نیز در فرم بسیار خوبی قرار داشتند اما کریستیانو رونالدو گلزنی کرد.

رئیس جمهوری پرتغال سپس با ستایش دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورش اظهار داشت: پاتریسیو در 2 بازی سخت به ما کمک کرد. می توانم بگویم در جام جهانی 2018 روسیه هیچ حریفی ساده نیست و سخت است که بخواهید همه را شکست دهید. تمام تیم های حاضر در رقابت ها خوب هستند.

مارسلو ربلو دسوزا سپس به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت است و نقش او را در پیروزی تیم ملی فوتبال پرتغال برابر مراکش بسیار مهم خواند.

رئیس جمهوری پرتغال در این رابطه گفت: رونالدو منحصر به فرد است. او اعتبار بین المللی پرتغال است. رونالدو برای پرتغالی ها منحصر به فرد است.

تیم ملی فوتبال پرتغال ساعت 22:30 دقیقه دوشنبه هفته آینده در بازی پایانی گروه B جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه شهر سارانسک جمهوری موردویا به مصاف ایران خواهد رفت.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: