جام جهانی ۲۰۱۸| فیفا ادعای مراکشی‌هادرباره رونالدو و داور آمریکایی را رد کرد

کدخبر: 2225107

فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار بیانیه‌ای، ادعای یکی از اعضای تیم ملی مراکش درخصوص درخواست داور آمریکایی از ستاره تیم پرتغال را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نورالدین آمرباط بازیکن تیم مراکش که تیمش روز گذشته با یک گل به پرتغال باخت و از گردونه رقابت های جام جهانی 2018 کنار رفت، مدعی شد: «داور بازی به شدت تحت تأثیر کریستیانو رونالدو قرار گرفته بود. په په به من گفت که داور در نیمه اول از رونالدو خواسته بود که پیراهنش را در پایان بازی به وی بدهد.»

پس از این صحبت ها، فدراسیون جهانی فوتبال بلافاصله واکنش نشان داد و بیانیه ای را صادر کرد.

در بیانیه فیفا آمده است:

«باعث تاسف و ناامیدی است که پس از بازی روز گذشته پرتغال و مراکش در گروه B، فیفا گزارش هایی را در رسانه ها درباره داور بازی «مارک گیگر» شنیده است. ادعا شده است که آقای گیگر پیراهن کاپیتان تیم پرتغال را در بین دو نیمه خواسته است. آقای گیگر به شدت این ادعاها را رد می کند و می گوید که چنین درخواستی نداشته است.

فیفا هم این اتهامات را که ظاهرا توسط یکی از اعضای تیم مراکش ایراد شده، محکوم می کند. داوران فیفا تحت دستورالعمل های مشخص درباره رفتار و روابط شان با تیم ها در جام جهانی 2018 روسیه هستند و تایید می شود آقای گیگر به طور حرفه ای و نمونه به عنوان یک مقام منصوب مسابقه، رفتار کرده است.

فیفا به تیم ها، وظایف شان برای احترام به همه اصول بازی جوانمردانه را یادآورد می شود.»

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: