بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران:

مسئولان اگر توانایی رفع مشکلات معیشتی مردم را ندارند، کنار بروند

کدخبر: 2225108

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: مسئولان یا سریعا اقدام عاجلی برای سامان دادن وضع نابسامان اقتصادی انجام دهند و یا اینکه کنار بروند تا جوانان انقلابی کار را دست گرفته و امنیت اقتصادی و معیشتی مردم را تامین کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی بیانیه درباره مشکلات معیشتی مردم اعلام کرد: مسئولان یا سریعا اقدام عاجلی برای سامان دادن وضع نابسامان بازارهای مسکن و خودرو و ارز و سکه انجام دهند و یا اینکه کنار بروند تا جوانان رشید و انقلابی هم نسل شهید حججی ها کار را دست گرفته و همانگونه که امنیت مرزهای این کشور را تامین کرده اند، امنیت اقتصادی و معیشتی مردم را نیز تامین کنند.

متن این بیانیه در ادامه آمده است:

« مشکلات معیشتی جدید پیش آمده برای مردم انقلابی ایران در این چند روز اخیر، بسیار ناراحت کننده بوده و موجب تعجب است که چرا سازمانهای نظارتی و دولتی و قضایی که دستفروش حاضر در یک کوچه بن بست فلان شهر را پیدا کرده و جلوی کسب رزق و روزی اش را می‎ گیرند، در حالیکه برای برخورد با دلالان و رانت خواران زالو صفت و دانه درشت ژن خوب دار که خطرشان برای انقلاب اسلامی بسیار بیشتر از آمریکا و اسرائیل است و راست راست در خیابان ها می گردند و از خون ملت ارتزاق می کنند، اقدام قاطعی انجام نمی دهند؟

برخی ها که در داخل (که متاسفانه در بین مسئولین نیز بعضا چنین افرادی دیده می شوند) به دنبال نابودی امید و اعتماد مردم به نظام و براندازی این حکومت اسلامی هستند، کمی غیرت داشته و با نابودی زندگی مردم ایران اسلامی به دنبال رسیدن به این اهداف کثیف خود نباشند.

مسئولین کمی شیشه های دودی ماشین هایشان را پایین بکشند تا وضع مردمی را ببینند که صبح تا شب هم مرد و هم زن خانواده درحال جان کندن و کار کردن هستند تا چند ریال درآمد کسب کنند و بتوانند مایحتاج خانواده شان را تامین کنند.

اگر حقوق مسئولان و زندگی مسئولان نیز همچون اکثریت جامعه می بود، قطعا اقدام عاجلی برای حل این مشکلات مردم و گرانی های افسار گسیخته انجام می دادند. منتهی زندگی در ویلاهای لواسان و خانه های لوکس قیطریه و فرشته و ولنجک و دیدن همسایه های سرمایه دارشان شاید این توهم را در آنها ایجاد کرده که تمام مردم ایران وضعشان همینگونه است! آقایان مسئول کمی به خانه های پایین تر از خیابان انقلاب هم سری بزنید تا ببینید خانواده هایی را که ماه هاست گوشت و برنج نتوانسته اند خریداری کنند و پدرانی را ببینید که شرمنده زن و فرزندانشان هستند.

چرا مسئولان، کشور را معطل امضای چشم آبی های اروپایی نگه داشته اند؟ این بزرگترین خیانتی است که اکنون در حق این ملت می شود. ایران اسلامی سرشار از منابع عظیم و ثروت های خدادادی است. چرا با هدایت این نقدینگی عظیم به بخش تولید، جلوی این مشکلات را نمی گیرند؟ چقدر گفتیم که این نقدینگی بی حساب و کتاب، به زودی همچون غولی خواهد شد که پایه های اقتصاد را به سمت ویرانی خواهد برد؟ چرا آقایان گوش نکردند و چشمشان به امضای کری بود؟ حال که امریکا زیر برجام و امضای زبان دنیا بلدها زده است، باز معطل چه هستند؟

این کوتاهی برای حل مشکلات اقتصادی مردم از سر حماقت و خستگی است یا خیانت و وطن فروشی؟ آیا بعضی ها می خواهند با فشار دادن گلوی اقتصادی ملت، دوباره دوقطبی معیشت- موشک را ایجاد کنند؟ حاشا که فرزندان انقلابی سید علی اجازه دهند این بار نقطه قوت نظام اسلامی یعنی موشک را که حافظ امنیت کشور است بخواهند از ما بگیرند.

هم دشمنان خارجی و هم منافقان داخلی مطمئن باشند که هرگز این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد انشاالله.

فاین تذهبون؟ مسئولان دولتی و مجلسی و قضای: یا سریعا اقدام عاجلی برای سامان دادن وضع نابسامان بازارهای مسکن و خودرو و ارز و سکه (که آشفتگی این بازارها بر قیمت سایر مایحتاج زندگی مردم هم اثر گذاشته است) انجام دهید و یا اینکه کنار بروید تا جوانان رشید و انقلابی هم نسل شهید حججی ها کار را دست گرفته و همانگونه که امنیت مرزهای این کشور را تامین کرده اند، امنیت اقتصادی و معیشتی مردم را نیز تامین کنند.»

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: