جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

انصاری فرد: می‌دانیم چطور مقابل پرتغال بازی کنیم و صعود کنیم/مقابل اسپانیا بد شانس بودیم

کدخبر: 2225150

مهاجم تیم ملی ایران و عضو باشگاه المپیاکوس یونان گفت: حق ما مقابل اسپانیا حداقل مساوی بود چون فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم و یک امتیاز را باید می گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه المپیاکوس یونان پیش از دیدار با پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما از جام جهانی گذشته چیزهای زیادی آموختیم و می دانیم که در بازی بعدیمان مقابل پرتغال چطور بازی کنیم. می دانیم چگونه مبارزه کنیم. ما بهترین مربی دنیا را در کنارمان داریم. ما چیزهای زیادی را یاد گرفتیم و باور کنید. در بازی آینده به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

انصاری فرد در دقیقه 62 یک شوت خیلی محکم به طرف دروازه اسپانیا انجام داد که با فاصله خیلی کم به پشت تور دروازه خورد. او درباره این شوت گفت: نزدیک بود خوشحالی کنم و مطمئن بودم که گل می شود. به نظرم اگر 10 سانتی متر داخل تر می زدم گل بود ولی اشکالی ندارد. بعد از آنکه گل را خوردیم برنامه داشتیم و شروع به خلق موقعیت کردیم همچنان که دیدید فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم ولی این اتفاق نیفتاد.

مهاجم تیم ملی ایران ادامه داد: به نظرم ما در بازی با اسپانیا بد شانس بودیم. حق ما حداقل مساوی بود چون فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم و یک امتیاز را باید می گرفتیم. ما بد شانس بودیم اما ما تا پایان بازی تلاش کردیم و تمام توان خود را گذاشیتم و برای کشورمان نیز خواهیم جنگید.

انصاری فرد در پایان گفت: نمی توان ما را با بازیکنان اسپانیا مقایسه کرد چون آنها در باشگاه های بزرگ دنیا بازی می کنند و آنها بازیکنان خوبی هستند اما ما نیز تیم خوبی هستیم و همه ما یک تیم هستیم. این فوتبال مدرن است و این نوع بازی را در تمام مسابقات جام جهانی دیدید. همه تیم در این بازی در دفاع بودیم و دست به ضد حملات می زدیم. وقتی شما فضا به اسپانیا می دهید می دانید که چه اتفاقی می افتاد. ما در این بازی تمام تلاش‌مان را کردیم و تنها در یک لحظه شکست خوردیم. آنها فرصتی واقعی برای گلزنی نداشتند اما اشکالی ندارد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: