مودریچ: با مهار کردن مسی این پیروزی بزرگ را کسب کردیم

کدخبر: 2225152

هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی از دلیل اصلی پیروزی ارزشمند این تیم برابر آلبی سلسته سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی توانست در دیدار حساس برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین با سه گل به پیروزی برسد و با شش امتیاز به دور بعد راه پیدا کند.

لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید در این دیدار توانست عملکرد درخشانی از خود نشان دهد و بازهم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شود.

او بعد از بازی گفت‌: باید بازی به بازی پیش برویم و چنین پیروزی ها ما را مغرور نکند. پیروزی برابر آرژانتین اعتماد به نفس ما را بالا خواهد برد. مغرور شدن و واقع گرا نبودن شرایط را سخت خواهد کرد. باید خود را آماده دیدار بعدی کرد.

مودریچ در ادامه، بیان‌ کرد: شاید بسیاری بر این باور باشند که پیروزی آسانی را به دست آوردیم اما این گونه نیست. بازی سختی بود اما با شایستگی توانستیم به پیروزی برسیم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. برای پیروز شدن برابر تیم بزرگ آرژانتین باید از همه نظر خوب بود.

هافبک رئال مادرید در پایان سخنان خود، همچنین ‌اضافه کرد: فضاها را بر روی مسی بستیم و توانستیم با مهار کردن او به پیروزی برسیم. مسی خطرناک ترین بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین بود و طبیعی است که برای پیروز شدن باید او را مهار کنیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: