جام جهانی ۲۰۱۸| آشیل برنده نبرد برزیل - کاستاریکا را پیش‌بینی کرد

کدخبر: 2225156

آشیل، گربه سفیدبرفی و ناشنوای موزه ارمتیاژ سن پترزبورگ برنده نبرد حساس تیم‌های ملی فوتبال برزیل و کاستاریکا از گروه E جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آشیل تیم ملی فوتبال برزیل را برنده بازی با کاستاریکا در ورزشگاه کرتوفسکی شهر سن پترزبورگ معرفی کرد.

مراسم پیش بینی صبح امروز (جمعه) در موزه ارمیتاژ با حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار شد و آشیل به سمت کاسه غذایی که کنار پرچم تیم ملی فوتبال برزیل قرار داشت رفت و محتویات آن را خورد. آشیل مدت طولانی هر یک از کاسه های غذای کنار پرچم های برزیل و کاستاریکا را بو کرد اما در نهایت به سمت پرچم برزیل رفت.

سه پیش بینی پیشین این گربه سفیدبرفی و ناشنوای روسی در جام جهانی 2018 فوتبال به واقعیت پیوستند. آشیل ابتدا پیروزی روسیه برابر عربستان در ورزشگاه لوژنیکی مسکو را درست پیش بینی کرد. سپس ایران را برنده نبرد با مراکش در ورزشگاه سن پترزبورگ حدس زد که در نهایت هم این گونه شد. سومین پیش بینی آشیل نیز پیروزی روسیه برابر مصر بود که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود روس ها پایان یافت.

تیم های ملی فوتبال برزیل و کاستاریکا از ساعت 16:30 دقیقه امروز در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف هم می روند. برزیلی ها در بازی نخست برابر سوئیس به تساوی یک - یک بسنده کردند و کاستاریکا با یک گل مغلوب صربستان شده بود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: