در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس به روسیه

قوچان‌نژاد:بازی با اسپانیا از ۱۰ بازی تدارکاتی هم بهتر بود/با کل پرتغال بازی داریم نه فقط با رونالدو

کدخبر: 2225167

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت:اسپانیا یکی از بهترین‌های دنیا است و برای ما که بازی‌های تدارکاتی کمی داشتیم این بازی از ۱۰ دیدار تداکاتی بهتر بود.

رضا قوچان نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس به روسیه، در خصوص دیدار تیم ملی مقابل اسپانیا و شرایط ملی‌پوشان در آستانه بازی با پرتغال صحبت‌های زیر را انجام داد:

فارس:ابتدا از بازی با اسپانیا صحبت کن...

اول از همه از حمایت مردم ایران تشکر می‌کنیم و واقعا از این حمایت‌ها انزژی گرفتیم. ما هدفمان این بود که کار را برای اسپانیا سخت کینم و هر چه جلو می‌رفیتم آنها روحیه خود را از دست دادند و حتی عصبی هم شدند. در نیمه دوم می‌خواستیم فشرده بازی کنیم که این کار را کردیم.نمی‌خواهم بگویم گل الکی اما واقعا گل معمولی و ساده‌ای را دریافت کردیم.

فارس:حتی گل هم زدید اما آفساید بود...

بله، ما بعد از دریافت گل می‌خواستیم گل بزنیم و خیلی تلاش کردیم اما نشد که بازی را به تساوی بکشانیم. کل ایران دیدند که ما جنگیدیم و این افتخارمان بود که برای شاد کردن مردم اینگونه تلاش کنیم.

فارس: با این سیستم و این شرایط به بازی بعد امید دارید؟

بله، ما قبل از بازی با اسپانیا هم می‌خواستیم با همین روش نتیجه بگیریم ولی متاسفانه نشد.ما یک فینال و یک بازی حساس مقابل پرتغال داریم که امیدوارم در آن بازی بتوانیم برنده شویم.

فارس: بازی سنگینی مثل اسپانیا کار شما را در بازی بعد سخت نمی‌کند؟

ما در بازی قبل خیلی از نظر بدنی فشار تحمل کردیم. بیش از 90 دقیقه تیم ما جنگید و چند روز بعد هم باید یک بازی سنگین انجام بدهیم. از نظر فیزیکی شرایط خوبی داریم و نظرم این است که دیگر نباید به فکر مسائل فنی باشیم و فقط از نظر روحی و روانی به این بازی خوب نگاه کنیم و اگر صعود کنیم واقعا تاریخی خواهد شد.

فارس: بازی کردن مقابل پیکه، اینیستا و ستاره‌های اسپانیا چقدر می‌تواند باعث انگیزه برای بازیکنان تیم ملی باشد؟

مشخص است که این اتفاق به ما انگیزه می‌دهد. اسپانیا یکی از بهترین‌های دنیا است و برای ما هم که بازی های تدارکاتی کمی داشتیم این دیدار از 10 بازی تدارکاتی بهتر بود.

فارس: به نظر تو چگونه می‌شود رونالدو را مهار کرد؟

این را دیگر باید از کادر فنی بپرسید.ما باید با یک تاکتیکی و توان خوب به مصاف پرتغال برویم.درست است رونالدو یکی از بهترین‌های جهان است ولی باید به کل این تیم احترام گذاشت چون آنها بی دلیل قهرمان اروپا نشدند. این تیم فقط رونالدو نیست و باید بدانیم ما با کل پرتغال بازی داریم.

فارس: حتما می‌دانی که در ایران همه حتی بانوان هم از تیم ملی حمایت کردند، خیلی از مردم در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و شما را تشویق می‌کردند...

مهم این است که ما حمایت شدیم. زن و مرد و .. فرقی ندارد مهم است است که ایرانی باشید و از تیم ملی ایران حمایت کنید.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: