جام جهانی ۲۰۱۸| غیبت پوتین در بازی پایانی روسیه و دستور ویژه نخست‌وزیر

کدخبر: 2225498

رئیس‌جمهور روسیه در بازی پایانی تیم ملی فوتبال کشورش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ غایب خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، دیمتری پسکوف، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که ولادیمیر پوتین برنامه ای برای حضور در بازی تیم ملی فوتبال روسیه برابر اروگوئه ندارد.

وی در این رابطه گفت: رئیس جمهور روسیه برنامه های کاری دیگری دارد اما در زمان رقابت های فوتبال احتمال تغییر هر چیزی است. هر چند تاکنون برنامه ای برای حضور پوتین در شهر سامارا و تماشای بازی تیم های ملی روسیه و اروگوئه دیده نشده است.

روسیه و اروگوئه در بازی پایانی گروه A جام جهانی 2018 دوشنبه آینده در ورزشگاه سارمارا به مصاف هم می روند. صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها قطعی شده است.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 حاکی از دستور ویژه دیمیتری مدودف، نخست وزیر این کشور به وزیر ورزش جهت تهیه پیش نویس نحوه استفاده از زیرساخت های این رقابت ها پس از پایان آن است.

نخست وزیر روسیه از وزیر ورزش این کشور خواست تا چند روز پیش از پایان جام جهانی 2018 فوتبال با همکاری دیگر سازمان های مربوط پیش نویس قانون استفاده بعدی از امکانات مهیا شده برای میزبانی از این رقابت ها را آماده کند.

پیش از این ویتالی موتکو، معاون نخست وزیر روسیه از تحویل ورزشگاه های جام جهانی 2018 به باشگاه های فوتبال شهرهای میزبان رقابت ها و دیگر مجموعه ها به مدارس ورزشی و آکادمی های فوتبال خبر داده بود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: