جام جهانی ۲۰۱۸؛

ائتلاف فوتبال اروپا و جهان علیه سعودی‌ها

کدخبر: 2225499

رقابت هاى جام جهانى در حالى از روز هاى گذشته برگزار شده که در راستاى پخش این مسابقات یک سایت انگلیسی گزارشی از سرقت بزرگ یک شبکه سعودی خبر داده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت هاى جام جهانى در حالى از روز هاى گذشته برگزار شده كه در راستاى پخش اين مسابقات یک سایت انگلیسی گزارشی از سرقت بزرگ يك شبکه سعودی خبر داده که همه مسئولان فوتبال دنیا نيز در حال حاضر درگیر این موضوع هستند.

به گزارش طبق اعلام سایت «independent» انگلیس در حال حاضر اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) به فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) ملحق شده تا شبکه تلویزیونی عربستان را که به دليل پخش غیر قانونی مسابقات جام جهانی ٢٠١٨ روسیه محكوم كنند.

شبکه BeoutQ سعودی از ابتداى مسابقات جام جهانى ٢٠١٨ را تا به امروز به صورت غير قانونى پخش مى كرده و این شبکه در نتیجه قطع رابطه عربستان با قطر به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید:

  • فهرست نهایی تیم ملی فوتبال عربستان مشخص شد
  • هواپیمای تیم ملی فوتبال عربستان دچار سانحه شد +فیلم

فیفا در هفته گذشته از اينكه اين شبكه غير قانونى رقابت هاى جام جهانى ٢٠١٨ را نشان مى دهد خبر داد و یوفا هم در بیانیه خود این سرقت سعودی ها را محکوم کرد و نوشت: یوفا با تمام قدرت تمام پخش های غیر قانونی را محکوم می کند.این اقدام شبکه عربستان تهدید بزرگی برای فوتبال اروپا به شمار می آید.

همچنين کنفدراسیون فوتبال آفریقا هم از سرقت اين شبكه سعودى مطلع شده و اين قانون شكنى را محكوم كرده است و در بيانيه اى بيان كرده :یک شبکه به نام BeoutQ ، یک عملیات سرقت بزرگ علیه گروه BeIN Media ایجاد کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: