اعلام خبر مرگ «عزت‌الدوری» از سوی دختر صدام معدوم

کدخبر: 2225553

یک رسانه عراقی به نقل از وکیل دختر صدام معدوم از مرگ عزت الدوری معاون دیکتاتور معدوم عراق خبر داد، این در حالی است که پیش از این بارها خبرهای ضد و نقیضی درباره کشته شدن وی منتشر شده بود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه اخبار العراق و چندین سایت عراقی دیگر به نقل از رغد دختر صدام معدوم، خبر مرگ عزت الدوری را اعلام کرده اند.

این رسانه عراقی به نقل از هیثم الهرش وکیل رغد نوشت از سوی دختر صدام مامور شده تا پیام تسلیتی به خانواده عزت الدوری به سبب مرگ وی ارسال کند.

این منبع افزود عزت الدوری در یکی از بیمارستان های تونس پس از جدال با بیماری خونی خود مرده است، وی نوع بیماری و بیمارستانی که این سرکرده سابق رژیم بعثی سابق عراق در آن مرده است، اعلام نکرد.

مقامات عراقی طی سالیان گذشته با وجود گذشت 15 سال از سرنگونی رژیم بعثی صدامی به دنبال عزت الدوری بودند، این سرکرده سابق رژیم صدام معدوم در جنایات وحشیانه و هولناک صدام معدوم و همچنین عملیات های تروریستی پس از سرنگونی این رژیم دست داشته بود.

عزت الدوری آخرین بار در آوریل گذشته پیامی به مناسبت تاسیس حزب بعثی صدامی در قالب یک ویدئو منتشر کرده بود.

از زمان سرنگونی رژیم بعثی صدامی در سال 2003، خبر هلاکت عزت الدوری بارها اعلام شده، ولی پس از آن بارها پیام هایی صوتی که ادعا می شد سخنان الدوری است، مبنی بر زنده بودن وی منتشر می شد، همچنین رسانه های مختلف بارها خبر دستگیری و نیز کشته شدن وی را طی سال های گذشته منتشر کرده بودند که این خبرها هم تکذیب می شد، اما به نظر می رسد این بار مسئله جدی تر است و اعلام خبر مرگ وی از سوی دختر صدام، مهر پایانی بر زندگی یکی از جلادان بی رحم و دستیار صدام معدوم رقم خورد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: