۵ شهید و زخمی در حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به جنوب سوریه

کدخبر: 2225558

بر اثر حملات خمپاره‌ای گروه‌های تروریستی به شهر سویدا در جنوب سوریه دست کم سه غیرنظامی شهید و دو تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بر اثر حملات خمپاره ای گروه های تروریستی به شهر سویدا در جنوب سوریه و روستا های حومه آن دست کم سه غیرنظامی شهید و دو تن دیگر زخمی شدند.

منابع خبری گزارش دادند مناطق مسکونی شهر سویدا و اطراف این شهر روز جمعه هدف حملات خمپاره ای تروریست های وابسته به جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی تحت فرمان این گروه قرار گرفتند.

منابع خبری افزودند تروریست های مسلح مستقر در برخی روستا ها و شهرک ها در شرق استان درعا در جنوب سوریه سه خمپاره به طرف محله النهضه شهر سویدا شلیک کردند که به شهادت سه غیرنظامی و زخمی شدن دو تن دیگر منجر شد و خسارت هایی هم به اموال و دارایی های ساکنان این منطقه وارد شد و دو خودروی شخصی بر اثر این حمله آتش گرفتند.

منابع خبری تاکید کردند تروریست های وابسته به جبهه النصره همچنین اقدام به تیراندازی به سوی روستا های حران، دویره و لبین در حومه شهر سویدا کردند. این حملات تلفاتی نداشت، اما خسارت هایی به ساکنان این روستا ها وارد کرد.

تروریست های جبهه النصره مستقر در شرق استان درعا روز چهارشنبه نیز چند خمپاره به طرف مناطق مسکونی شهر سویدا و روستا های المجیمر، لبین و دویره در غرب این شهر شلیک و خسارت هایی به تعدادی از خانه ها و خودرو های شخصی مردم وارد کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: