امیر حیدری:

آمادگی ما در دل دشمن هراس انداخته است

کدخبر: 2225559

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه یگان های متحرک هجومی و واکنش سریع از تحرک بسیار بالایی برخوردار شده اند، گفت: تجهیزات متناسب با نوع تهدیدات دشمن در اختیار این یگان ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ 40 متحرک هجومی در جمع فرماندهان و کارکنان این تیپ گفت: آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروی زمینی هراس در دل دشمن انداخته و آن ها را در عرصه های مختلف ناکام گذاشته است.

امیر حیدری تاکید کرد: امروز روند آمادگی دفاعی و رزمی نیروی زمینی ارتش در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و کارکنان این نیرو با تمام وجود در ماموریت ها حضور پیدا می کنند و حضور ولایت مدارانه، آمادگی رزمی و توان دفاعی کارکنان، هراس در دل دشمن انداخته و آن ها را عرصه های مختلف ناکام گذاشته است.

وی با بیان اینکه یگان های متحرک هجومی و واکنش سریع از تحرک بسیار بالایی برخوردار شده اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تجهیزات و آموزش های متناسب با نوع تهدیدات دشمن در اختیار یگان های متحرک هجومی و واکنش سریع قرار گرفته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این بازدید از نزدیک در جریان آمادگی رزمی و توان دفاعی این تیپ قرار گرفت و دستورات لازم را جهت ارتقاء هرچه بیشتر آمادگی رزمی صادر کرد.

از دیگر برنامه های وی دیدار با خانواده هایی که دارای مشکلات و بیماری صعب العلاج هستند بود و برای رفع مشکلات و تسریع در روند بهبودی و درمان بیماران دستورات لازم را صادر کرد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: