متقی‌فر در گفت‌وگو با فارس:

نامه اخیر جمعی از اصلاح‌طلبان برای تحقق اهداف دشمن برنامه‌ریزی شده است

کدخبر: 2225583

سخنگوی جبهه پایداری گفت: ترامپ پس از خروج از برجام در توجیه زیان‌بار نبودن این اقدام گفته بود، من معتقدم ایرانی‌ها در یک مقطع زمانی بار دیگر بازمی‌گردند و خواهند گفت ما برای توافق دیگری خواهان مذاکره هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، برخی از فعالان سیاسی اصلاح طلب با نوشتن نامه ای که خطاب آن به مسئولان عالی رتبه نظام است خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا و ترامپ شدند.

ابوالفضل بازرگان برادرزاده رئیس دولت موقت، کدیور اصلاح طلب اپوزیسیون و نماینده مجلس ششم، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، عیسی سحرخیز محکوم امنیتی، احمد منتظری فرزند مرحوم منتظری و رضا علیجانی فعال سیاسی اصلاح طلب پناهنده به فرانسه امضا کنندگان این نامه هستند.

در همین زمینه مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به تسلیم نامه اصلاح طلبان برای مذاکره بی قید و شرط با آمریکا اظهار داشت: ترامپ پس از خروج از برجام در توجیه زیان بار نبودن این اقدام گفته بود، من معتقدم ایرانی ها در یک مقطع زمانی بار دیگر بازمی گردند و خواهند گفت ما برای توافق دیگری خواهان مذاکره هستیم.

متقی فر ادامه داد: بنابراین به نظر می رسد نامه اخیر جمعی از اصلاح طلبان برای تحقق اهداف دشمن برنامه ریزی شده است.

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به ترکیب افراد امضا کننده این تسلیم نامه خاطرنشان کرد: این افراد عموما معاند و مخالف نظام اسلامی و عمال آمریکا هستند و از طرف دیگر این نامه ذلت بار زمینه ساز برای بازگشت به مذاکره مورد پیش بینی ترامپ را نشان می دهد.

وی افزود: انتظار می رود مسئولان ارشد دولتی اگر مخالف محتوا و اهداف این نامه ذلت بار هستند پاسخ مورد نظر ملت انقلابی را که همان پاسخ آمریکاست، بدهند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: