حمله بیش از هزار تروریست جبهه‌النصره به مواضع ارتش سوریه

کدخبر: 2226122

بنابر اعلام روسیه، در حمله بیش از هزار تروریست‌ جبهه‌النصره به نیرو‌های دولت سوریه در منطقه کاهش تنش در جنوب این کشور، ۵ نظامی سوری کشته و ۱۹ تن زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از تشدید درگیری ها در منطقه کاهش تنش در جنوب سوریه خبر داد.

بر اساس اعلامیه وزرات دفاع روسیه، بیش از یک هزار نفر از نیروهای گروه تروریستی جبهه النصره به نیروهای دولت سوریه در منطقه کاهش تنش حمله کردند که در پی این حمله 5 نظامی سوری کشته و 19 تن زخمی شدند.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد نیروهای دولتی سوریه در اقدامی مشترک با ارتش آزاد سوریه، این حمله را در نواحی جنوب غربی منطقه کاهش تنش، خنثی کردند.

در حال حاضر، نیروهای سوری درگیر جنگ های تدافعی هستند و علاوه بر تلفات نیروهای نظامی ارتش سوریه، ساکنان این منطقه نیز هدف حملات جبهه النصره قرار دارند.

وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد تعدادی از فرماندهان ارتش آزاد سوریه که پیش از این از دولت قانونی سوریه حمایت کرده بودند، از مرکز هماهنگی در دمشق درخواست کمک کرده اند.

در حال حاضر، نیروهای سوری به همراه برخی از یگان های ارتش آزاد سوریه ضمن مقابله با تروریست های جبهه النصره، اقداماتی برای حفاظت از جان غیرنظامیان اتخاذ کرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: