در سخنرانی پیروزی خود؛

اردوغان: ترکیه به پیشروی خود در سوریه ادامه می دهد

کدخبر: 2226321

رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی خود به مناسبت پیروزی در انتخابات اعلام کرد که ترکیه به «آزاد سازی سرزمین سوریه» از دست تروریستها ادامه خواهد داد تا پناهندگان بتوانند بدون خطر به سوریه بازگردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور کنونی ترکیه و نامزد پیروز انتخابات روز یکشنبه، از بالکن دفتر مرکزی حزب عدالت و توسعه در آنکارا خطاب به هواداران خود گفت که ترکیه به «آزاد سازی سرزمین سوریه» از دست تروریستها ادامه خواهد داد تا پناهندگان بتوانند بدون خطر به سوریه بازگردند و آنکارا قاطعانه تر علیه سازمانهای تروریستی عمل خواهد کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنرانی خود گفت: «اکنون زمان آن رسیده است که بر آینده ترکیه تمرکز کنیم و تمام تنشهای بوجود آمده در دوران انتخابات را پشت سر بگذاریم».

وی با قدردانی از مردم ترکیه به خاطر مشارکت گسترده در انتخابات گفت: «از فردا به بعد، ما برای تحقق وعده هایی که به ملت خود داده ایم، کار خواهیم کرد. ترکیه وقتی برای از دست دادن ندارد».

گفتنی است که نتایج غیررسمی انتخابات (با شمارش حدود ۹۸ درصد آراء) ترکیه نشان می دهد که رجب طیب اردوغان با کسب ۵۲.۵ درصد آراء و برتری بر قدرتمندترین رقیب خود- «محرم اینجه» با حدود ۳۱ درصد آراء- در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه به پیروزی رسید.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: