جزئیات برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر اعلام شد

کدخبر: 2226493

در سال "حمایت از کالای ایرانی" سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر هفته دوم شهریورماه و همزمان با بزرگداشت هفته تعاون برگزار می‌شود؛ تعاونی‌ها برای شرکت در این جشنواره تا ۱۶ تیماه مهلت دارند ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا، با توجه به تعدد و نقش تشکل‌های تعاونی در بخش صنایع دستی، تولید کالای ایرانی، تنوع محصولات و حضور برجسته این تشکل‌ها در ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم و زنان سرپرست خانوار در این حوزه و استقبال چشمگیر این تشکل‌ها، گرایش صنایع دستی به عنوان یک گرایش مستقل در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر منظور شده است.

به علاوه تعاونی‌های فرااستانی و اتحادیه‌های سراسری نیز می‌توانند به طور هماهنگ با سایر تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها در سامانه جشنواره به آدرس www.taavonibartar.ir ثبت نام کنند.

مراحل انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر پس از ثبت نام الکترونیکی در سامانه شامل داوری توسط کارگروه‌های علمی و داوری استانی، بازدید استانی و ستادی، داوری در کارگروه علمی و داوری ستاد و انتخاب نهایی توسط این کارگروه خواهد بود.

بنا بر اعلام، از زمان شروع ثبت نام در ۲۴ خردادماه تاکنون بیش از ۲۰۰ تشکل در گرایش های تأمین نیاز تولید کنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صنوف توزیعی، تأمین نیاز صنوف خدماتی، مسکن، حمل و نقل، اعتبار، عمرانی، فراگیر ملی، دهیاری، دانش بنیان، زنان، صنایع دستی، فرش دستباف، اتاق تعاون، بنیاد تعاون و کارآفرینی، خدماتی، سهامی عام، مرزنشینان، کشاورزی، صنعتی و معدنی در سامانه مربوط ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد بیش‌ترین آمار مربوط به گرایش کشاورزی و در استان‌های زنجان و گلستان بوده است.

مهلت ثبت نام تعاونی‌ها درسیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر تا ۱۶ تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: