مدیرعامل شهرآفتاب:

اولین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران برگزار می شود

کدخبر: 2226510

قادری از برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران در شهر آفتاب خبر داد و گفت:با این امر فرصت و زمینه ای برای عرضه توانمندی ها و ایجاد فضای رقابتی سالم به وجود می آید.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری اولین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران صبح امروز در هتل اسپیناس با حضور مسئولان برگزاری ستاد نمایشگاه، رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد.

رئوف قادر نماینده مجلس دهم و مدیرعامل شهرآفتاب درمورد ویژگی های منحصر به فرد فضای نمایشگاهی و تاثیر آن بر روی صنایع، اظهار کرد: در این فضا صنعت گران، فناوران، بازرگانان، متخصصان و کارشناسان و بازیگران کلیدی و دست اندر کاران صنعت گاز جهان حضور دارند. ازاینرو فرصت و زمینه ای برای عرضه توانمندی ها و ایجاد فضای رقابتی سالم به وجود می آید.

وی ادامه داد: اکنون علی رغم اینکه کشور دارای منابع طبیعی و انسانی بسیاری است، دچار مشکلات اقتصادی هستیم چراکه در زمینه عرضه و معرفی محصولات ضعیف عمل کرده ایم.

با تبدیل شهر آفتاب به شهر نمایشگاه های بین المللی خواهان ایجاد بستر مناسبی برای عرضه محصولات و جذب صاحب نظران صنایع مختلف هستیم.

در حال تکمیل...

شهر نمایشگاه های بین المللی در راه است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: