نوابی مطرح کرد؛

اعلام فهرست کالاهای وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی

کدخبر: 2226525

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: امروز یا فردا فهرست تمام کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده‌اند، منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود نوابی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: امروز یا فردا فهرست تمام کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده اند، منتشر می شود.

وی با اشاره به صحت صحبت های وزیر ارتباطات در خصوص شرکت های واردکننده موبایل گفت:رئیس جمهور تاکید دارند که در زمینه واردات شرکت ها با ارز 4200 تومانی به مردم اطلاع رسانی شود.

نوابی اضافه کرد:در راستای این درخواست رئیس جمهور،از شرکت ها خواستیم تا بر اساس خود اظهاری، واردات خود را بر اساس ارز 4200 تومانی را در سایت سازمان حمایت قرار دهند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت:در کنار درخواست از شرکت ها از بانک مرکزی هم خواستیم که اطلاعات کامل واردکنندگان با ارز مصوب دولتی را در اختیار سازمان حمایت بگذارد و به محض دریافت اطلاعات از بانک مرکزی،امروز یا فردا فهرست تمام کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده اند، منتشر می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: