جام جهانی ۲۰۱۸| کی‌روش یکی از ۳ گزینه اصلی سرمربیگری الجزایر

کدخبر: 2226845

فدراسیون فوتبال الجزایر، سرمربی کنونی تیم ملی کشورمان را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری این تیم آفریقایی در نظر دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال الجزایر روز گذشته (یکشنبه) به طور رسمی رباح ماجر را از سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور اخراج کرد و اکنون به دنبال یافتن گزینه ای مناسب برای سپردن هدایت این تیم آفریقایی است. الجزایر با ماجر از رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه بازماند.

سایت «فوت مرکاتو» فرانسه با انتشار گزارشی مدعی شد که وحید حلیل هودزیچ سرمربی پیشین تیم ملی ژاپن، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران و اِروی رنا سرمربی تیم ملی مراکش گزینه های اصلی فدراسیون فوتبال الجزایر برای سرمربیگری این تیم است.

خیرالدین زطشی، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر در این باره گفت: ما سرمربی باتجربه ای را استخدام خواهیم کرد که تجربه کار در سطح قاره آفریقا را داشته باشد. وحید حلیل هودزیچ و اروی رنار کارنامه های جذابی دارند و می توانند انتظارات ما را برآورده کنند. کارلوس کی روش هم همچنان مربی حرفه ای است. از بازیکنان می خواهم که به کارشان ادامه دهند و بهترین عملکرد را برای تیم ملی الجزایر داشته باشند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: