سرپرست سپیدرود در گفت‌وگو با فارس:

سرمربی سپیدرود رشت معرفی می‌شود / تاریخ‌سازی تیم ملی در جام جهانی

کدخبر: 2226864

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت از معرفی سرمربی جدید این باشگاه خبر داد و گفت: بلافاصله پس از معرفی سرمربی سپیدرود رشت، تمرینات این تیم زیر نظر کادر فنی جدید آغاز می‌شود.

افشین ناظمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز به کار تیم مدیریتی جدید باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: با پایان کارهای اداری مربوط به مالکیت باشگاه سپیدرود رشت و تثبیت مالکیت محمد نوین در این باشگاه، تا پایان امروز سرمربی جدید تنها نماینده گیلان در لیگ برتر فوتبال معرفی می‌شود.

وی با اشاره به آغاز تمرینات سپیدرود پس از معرفی سرمربی جدید افزود: نخستین تمرین سپیدرود با کادر فنی جدید از روز سه‌شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

سرمربی اسبق سپیدرود و داماش با اشاره به بازی‌های حماسی تیم ملی در جام جهانی گفت: جام جهانی ویترین فوتبال است و تیم ملی با بازی‌های درخشان خود باعث شادمانی مردم کشورمان شده است.

ناظمی با اشاره به بازی سردرگم تیم ملی در 20 دقیقه ابتدایی دیدار مقابل مراکش تصریح کرد: از اواسط نیمه اول بازی مقابل مراکش، بازیکنان تیم ملی توانستند بازی روانی ارائه بدهند و بعد از 20 سال در جام جهانی به پیروزی دست یابند.

وی بابیان اینکه تیم ملی در مقابل اسپانیا چهره یک تیم بازنده را نداشت بیان کرد: اسپانیا بهترین بازیکنان جهان را در ترکیب خود داشت و مقابل بهترین تیم جهان با بستن فضا و استفاده از ضد حملات می‌توانستیم به گل دست‌یابیم که در یک اشتباه فردی قهرمان اسبق جهان به گل دست‌یافت، بعد از گل اسپانیا، ملی پوشان کشورمان با ارائه یک بازی هجومی سعی در به‌تساوی کشاندن بازی داشتند که در این امر ناموفق بودند.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به تاریخ‌سازی تیم ملی در جام جهانی گفت: ملی پوشان کشورمان از شانس خوبی برای صعود به دور دوم بازی‌های جام جهانی برخوردار هستند و می‌توانند با پیروزی مقابل پرتغال برای نخستین بار به مرحله حذفی صعود کند.

ناظمی گفت: تاکتیک تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال باید متفاوت از دو بازی گذشته در جام جهانی باشد و میل به هجوم بیشتری در تیم دیده شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: