با حضور آیت‌الله مصباح‌یزدی

دومین اجلاس رابطان جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌‌شود

کدخبر: 2229524

اصلی ترین محورهای این همایش چرایی و چگونگی شبکه سازی هیأت ها، تحلیل آخرین وضعیت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی انقلاب اسلامی، بررسی فرصت ها و تهدیدهای جبهه فرهنگی انقلاب، تبیین برنامه های جامعه ایمانی مشعر در سال ۹۷ و آشنایی با خدمات و دستاوردهای دفاتر و بخش های مختلف مشعر است.

به گزارش روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر ، دومین اجلاس ملی رابطان جامع ایمانی مشعر با حضور سخنرانان و اساتید مطرح در قم برگزار می شود.

این همایش در تاریخ 13 تا 15 تیرماه سال جاری با حضور 300 نفر از خادمان شهرستان های سراسر کشور در مجتمع یاوران مهدی واقع در جمکران قم برگزار می شود.

در این همایش آیت الله مصباح یزدی و حجج اسلام سید حمید روحانی، محمد جواد انجوی نژاد ، سیدحسین موسوی، مرتضی وافی، جواد محرابی، مهدوی ارفع به ارائه سخنرانی می پردازند.

همچنین آقایان حسین یکتا، سعید قاسمی، وحید جلیلی، مسعود نجابتی، سید احمد عبودتیان، مهدی سلحشور در این همایش حضور دارند.

اصلی ترین محورهای این همایش چرایی و چگونگی شبکه سازی هیأت ها، تحلیل آخرین وضعیت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی انقلاب اسلامی، بررسی فرصت ها و تهدیدهای جبهه فرهنگی انقلاب، تبیین برنامه های جامعه ایمانی مشعر در سال 97 و آشنایی با خدمات و دستاوردهای دفاتر و بخش های مختلف مشعر است.

گفتنی است اجلاس ملی رابطان جامع ایمانی مشعر در قالب های سخنرانی، کمیسیون و ارائه تجربیات برگزار می شود. همچنین یادآور می شود، در حواشی این همایش برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جامعه ایمانی مشعر و اکران فیلم ابوغریب انجام می شود.

ارسال نظر: