یک طراح لباس مطرح کرد؛

فروشگاه‌های حجاب در بازار‌های پر رفت و آمد کم است/ استدلال عجیب برخی خانم‌ها برای خرید مانتو‌های جلو باز

کدخبر: 2231206

بامداد تولیدکننده لباس های عفاف و حجاب گفت: فروشگاه های عرضه لباس های عفاف و حجاب در بازار های اصلی تهران بسیار کم است. بامداد تولیدکننده لباس های عفاف و حجاب در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت پوشاک عفاف و حجاب اظهار کرد: فروشگاه های عرضه لباس های حجاب در بازار های اصلی تهران بسیار کم است این در حالی است که وقتی فروشگاه حجابی در نقطه ای از شهر برپاست، مورد استقبال مردم قرارمی گیرد که این موضوع نشان می دهد لباس و پوشش مناسب نیاز جامعه است و شاید هنوز خیلی خوب به این نیاز مردم پاسخ داده نشده است.

وی با بیان اینکه ما اکنون به عنوان تولیدکننده تمام تلاشمان را می کنیم که بهترین طراحی و کیفیت را در فروشگاه خود عرضه کنیم و خوشبختانه از این طرح ها استقبال می شود،بیان کرد: مغازه های عفاف و حجاب را می توان در مکان خیلی خوبی دایر کرد و مدیریت پاساژ ها باید این امکان را فراهم کنند که هر پاساژ حتماً یک فروشگاه عفاف و حجاب داشته باشد.

این تولیدکننده لباس تصریح کرد: استقبال مردم از فروشگاه های حجاب نشان می دهد در بحث طراحی خوب عمل کرده ایم اما مشکل اساسی در این حوزه عرضه محصولات حجاب است. چنانچه محصولات حجاب در مغازه هایی با طراحی مناسب قرار بگیرد و تنوع داشته باشد مخاطب با دید وسیع تری قدم به فروشگاه می گذارد.

وی گفت: من برای پیدا کردن یک مانتوی پوشیده باید مغازه های زیادی را بگردم و خانم هایی هم که شاغل هستند و بچه کوچک دارند، دنبال مانتو های دکمه دار هستند اما با این روند دچار مشکل می شوند و این به معنای آن است که در عرضه و توزیع درست این نوع لباس ها موفق نبوده ایم.

این تولید کننده لباس افزود: وقتی خانم ها وارد فروشگاهی می شوند با مانتو هایی بدون دکمه روبرو می شوند که آن را با کیف و روسری زیبایی در ویترین گذاشته اند از این رو مشتری با نگاه اول از آن لباس ها خوشش می آید و پیش خودش می گوید، این را می خرم بعد به آن دکمه می زنم اما نمی داند که طراحی آن به گونه ای است که نمی شود برای آن دکمه دوخت.

بامداد با تاکید بر اینکه اگرمحصولات حجاب در مراکز فروش پر رفت و آمد زیاد شوند،؛ آرام آرام ذهن برای خرید این لباس ها آماده می شود، گفت: در حال حاضر نیاز به بازنگری در حوزه پوشش داریم چرا که در شأن زن ایرانی نیست که هر لباسی را بپوشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: