دلم برای تیم، بازیکنان، مربیان و هواداران تنگ شده است

محرمی: تیم‌های اروپایی مدرسه فوتبال نیستند که با سفارش برانکو بازیکن بردارند/ پرسپولیس فصل آینده تیم بهتری می‌شود

کدخبر: 2231261

بازیکن ایرانی تیم دیناموزاگرب کرواسی گفت: تیم‌های اروپایی مدرسه فوتبال نیستند که شما را با سفارش بردارند و من با توصیه و سفارش برانکو به این تیم نیامدم.

صادق محرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضورش در تیم دیناموزاگرب کرواسی، حضورش در اردوی تیم پرسپولیس و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

فارس: چند روز قبل در اردوی تیم پرسپولیس در کرواسی حاضر شدی. چه صحبت‌هایی بین شما ردوبدل شد؟

به هر حال من دو سال از بهترین روزهای فوتبالی خودم را در پرسپولیس بودم و وقتی شما دو سال خوب را در کنار بهتری‌ها داشته باشید، قطعاً دلتان برای آنها تنگ میِ‌شود. من هم دلم برای هم‌تیمی‌ها و مربیانم تنگ شده بود و خوشحال شدم آنها را در کرواسی دیدم. وقتی بازیکنان و مربیان را دیدم واقعاً حس خوبی داشتم. خیلی دوست داشتم بیشتر بتوانم در اردو کنار بچه‌های تیم بمانم اما شرایط مهیا نبود. بعد از آن در استادیوم حاضر شدم و بازی پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردم.

فارس: چه صحبت‌هایی بین تو و بازیکنان و مربیان پرسپولیس انجام شد؟

بچه‌های تیم شرایط من را می‌پرسیدند و من هم از وضعیتم در کرواسی برای آنها صحبت کردم. خوشبختانه با بیشتر بازیکنان رابطه خوبی داشته و دارم و کلاً همه چیز خوب بود. خوشحالم که خاطراتم با بچه‌های تیم یک بار دیگر زنده شد و از دیدن بچه‌ها واقعاً حس خوبی داشتم. برانکو هم با من صحبت کرد و درباره وضعیت تمرینات من در کرواسی سوالاتی از من پرسید، من هم از وضعیت‌ام در کرواسی برای برانکو صحبت کردم و او به من گفت که هر کاری که داشتم یا کمکی لازم بود به برانکو بگویم تا او به من کمک کند. خوشبختانه اینجا همه چیز خوب است و من هم توضیحات خودم را به برانکو گفتم.

فارس: بی‌رودربایستی بگو که آیا دلت برای پرسپولیس و فضای حاکم بر این تیم تنگ شده؟

قطعاً دلتنگ پرسپولیس و هوادارانش هستم و از نظر احساسی واقعاً جدایی از این تیم برایم سخت بود. امیدوارم بتوانم با این فضای جدید کنار بیایم. به هر حال به خودم قبولانده‌ام که شرایط همیشه یکسان نیست و ما فوتبالیست‌ها در شرایط متفاوتی باید بازی کنیم. در این وضعیت باید با شرایط جدید کنار بیایم و تلاش می‌کنم تا بتوانم این شرایط سخت را بپذیرم تا وضعیت بهتر شود.

فارس: وضعیت فصل آینده پرسپولیس را چطور می‌بینی؛ چراکه به هر حال بعضی از این بازیکنان از این تیم جدا شده‌اند و پنجره نقل و انتقالات هم بسته شده است.

پرسپولیس امسال شرایط خوبی داشت و من فکر می‌کنم این تیم در فصل آینده وضعیتی به مراتب بهتر از فصل‌های قبل دارد. البته باختی که تیم پرسپولیس در بازی تدارکاتی‌اش به دست آورد اصلاً ملاک نیست و هواداران باید نگران باشند؛ چراکه در بازی‌های تدارکاتی نتایج این چنینی رقم می‌خورد. من می‌دانم بازیکنان چه شرایط سختی را از نظر بدنسازی پشت سر می‌گذارند و نباید این نتیجه‌ها را ملاک دانست. پرسپولیس فصل آینده تیم بهتری خواهد بود و بدون شک هواداران این مسئله را خواهند دید.

فارس: از وضعیت خودت در دیناموزاگرب بگو اینکه شرایط تمرینات چگونه است؟

من چند روزی است که به تمرینات دیناموزاگرب اضافه شدم، خوشبختانه اردوی خوبی در کشور اسلوونی داشتیم و از طرفی هم یک مربی اختصاصی بدنسازی داشتم که در کرواسی با او تمرین می‌کردم. همه چیز اینجا خوب، حرفه‌ای و کامل است و امیدوارم که دینامو بتواند یک سکوی پرتاب خوب برای من باشد تا در تیم‌های معتبرتری در فوتبال اروپا بازی کنم.

فارس: شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه برانکو تو را به دیناموزاگرب معرفی کرده و با توصیه او به این تیم رفته‌ای. خودت این شایعات را شنیده‌ای؟

ببینید!‌ در اروپا و تیم‌های اروپایی این‌گونه نیست که با معرفی کردن یا پارتی‌بازی شما را جذب کنند. اینجا مدرسه فوتبال نیست که شما را با سفارش بردارند. آنالیزورها بازی‌های من و چند بازیکن دیگر را از نزدیک در ایران تماشا کردند و سپس اقدام به جذب من انجام دادند. البته قطعاً از برانکو سوالاتی در خصوص من پرسیده شده اما این‌طور نیست که برانکو توصیه کند تا من به این تیم بپیوندم. آنها از وضعیت اخلاقی و تمرینی من سوالاتی از برانکو انجام دادم اما من به توصیه برانکو به این تیم نیامده‌ام.

فارس: شرایط در کرواسی برای زندگی به عنوان کشوری که ایرانیان کمی دارد، سخت نیست؟

واقعاً زندگی کردن در این شرایط سخت است و فکر می‌کنم در آینده سخت‌تر هم بشود. به هر حال زندگی ما فوتبالیست‌ها همین است و باید به آن عادت کنیم. در زاگرب حدود ۵-۴ ایرانی زندگی می‌کنند که آنها هم بیشتر مشغول تجارت و کارهای اقتصادی خود هستند اما گاهی این فرصت پیش‌ می‌آید تا چند نفری دور هم جمع شویم و در یک رستوران غذایی بخوریم اما بیشتر مواقع تنها هستم و فقط به تمرینات فکر می‌کنم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: