در این باشگاه چه خبر است؟

اوج اختلاف در استقلال؛ وقتی افتخاری صحبتهای شفر را تکذیب می‌کند!

کدخبر: 2231278

سیدرضا افتخاری مدیرعامل آبی پوشان با رد ادعای شفر در خصوص جذب بازیکن خارجی نوسانات قیمت ارز را دلیل اصلی این موضوع دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، اوج بی نظمی و بی برنامه گی در یک باشگاه وقتی نمود پیدا می کند که به فاصله چند ساعت نقل قول مستقیم یکی از تصمیم سازان یک باشگاه که از سوی سرمربی تیم ادا می شود توسط مدیرعامل آن باشگاه تکذیب و نقض شود. اتفاقی که در تیم استقلال افتاد تا مشخص شود شرایط این باشگاه در این روزها به هیچ وجه عادی نیست.

استقلالی ها فکرش را هم نمی کردند رقابت نقل و انتقالاتی را در حالی به رقیب سنتی شان ببازند که پنجره نقل و انتقالات آنها بسته باشد. پرسپولیس علیرغم محرومیت از نقل و انتقالات با بازیکنان مورد نظرش که در بین آنها ستاره‌های نامدار همچون شریفی، رفیعی و ترابی به چشم می خورند با شرایط مد نظرش قرارداد می‌بندد، اما آنها در حفظ ستاره‌های خود ناکامند و هیچ خرید شاخصی در بین بازیکنان جدیدشان به چشم نمی‌خورد. یکی دو بازیکن جدید هم با شائبه مصدومیت قبل از خرید مواجه هستند و موضع گیری دکتر نوروزی در این خصوص هم این شائبه را به واقعیت نزدیک می‌کند.

روز گذشته وینفرد شفر که از روند نقل و انتقالات تیمش رضایت ندارد به نقل از سید پندار توفیقی خبر از خرید دو بازیکن خارجی برای این تیم می دهد و حتی در بین صحبتهای شفر خبر خرید یک بازیکن کره‌ای هم دیده می‌شود. اما ساعاتی بعد سید رضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه با نقض این ادعا نوسانات قیمت ارز را اصلی ترین دلیل برای عدم جذب بازیکن خارجی توسط باشگاه می داند.

این تناقض در ادعاهای مدیرعامل و سرمربی باشگاه نشان از عدم هماهنگی و اختلاف نظر بین تصمیم سازان این باشگاه دارد. اتفاقاتی که این روزها در تیم بزرگ استقلال غیر عادی تلقی نمی‌شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: