رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد

۹ هزار و ۲۶۵ نفر معتاد و موادفروش پایتخت شناسایی و دستگیر شدند + عکس

کدخبر: 2231286

سرهنگ بخشنده از شناسایی و دستگیری ۹ هزار و ۲۶۵ نفر معتاد و قاچاقچی موادمخدر در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در رابطه با شناسایی و دستگیری معتادان و موادفروشان شهر تهران، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون اقدامات خوبی در زمینه شناسایی و انهدام باندهای موادمخدر انجام شده است و در این رابطه 43 نفر قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه گفت: 9 هزار و 265 نفر از افرادی که مرتبط با جرایم موادمخدر بودند توسط پلیس مبارزه با موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند که تعداد دستگیر شدگان در امسال نسبت به سال گذشته، 85 درصد افزایش یافته است.

سرهنگ بخشنده بیان کرد: 6 هزار و 464 معتاد در شهر تهران جمع آوری کردیم که حدود 2 تن و 192 کیلوگرم انواع موادمخدر از آن ها کشف و ضبط شد.

9 هزار و 265 نفر معتاد و موادفروش پایتخت شناسایی و دستگیر شدند

130 کیلوگرم حشیش در کامیون جاسازی شده کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: یک باند قاچاق موادمخدر که در حال جابجایی 130 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش از بندرعباس به سمت تهران بود، توسط مأموران مبارزه با موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: در بازجویی از راننده کامیون مشخص شد که این راننده به سفارش یک فرد ناشناس در بندرعباس 130 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش را در کامیون خود جاسازی کرده است.

9 هزار و 265 نفر معتاد و موادفروش پایتخت شناسایی و دستگیر شدند

وی افزود: راننده در اظهاراتش به پلیس گفت: به ازای هر کیلو موادمخدر 170 هزار تومان به من هزینه حمل بار می دادند و من هم با توجه به اینکه در گذشته لوازم و اثاثیه منزل همین فرد ناشناس را به شهرستانی منتقل کرده بودم، قبول کردم که این بار را برایش جابجا کنم و قرار شد که در تهران با من تماس بگیرند و بار را تحویل اشخاص دیگری بدهم.

سرهنگ بخشنده گفت: وی در رابطه با سوابق خود این گونه پاسخ داد که من سابقه دار نیستم و به دلیل مشکلات اقتصادی و اینکه باید دیه 204 میلیون تومانی تصادف خود را پرداخت کنم، اقدام به حمل مواد کردم و دیگر هم چنین کاری را انجام نخواهم داد و به اجبار و فشار اقتصادی دست به این کار زدم.

9 هزار و 265 نفر معتاد و موادفروش پایتخت شناسایی و دستگیر شدند

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: