در گفت‌و‌گو با فارس

کریمی:برخی صحبت‌ها به سپیدرود ضربه می‌زند، برای عزیزی آرزوی موفقیت دارم/از مسئولان مس کرمان به خاطر پیشنهادشان تشکر می‌کنم

کدخبر: 2231288

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود، گفت: برای عزیزی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم اتفاقاتی که برای من و همکارانم رخ داد برای دیگران تکرار نشود.

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صحبت‌هایی که این روزها پیرامون حضور خداداد عزیزی به جای وی در سپیدرود مطرح می‌شود، گفت: من سرمربی تیمی بودم که مالکیت آن بر عهده آقای تن‌زاده بود و خداداد عزیزی زمانی با مالک دیگر این باشگاه توافق کرد که من قراردادم را به همراه اعضای کادر فنی با باشگاه فسخ کرده بودم.

وی افزود: متأسفانه این روزها صحبت‌هایی شنیده می‌شود که فقط به سپیدرود ضربه می‌زند ولی من مثل همیشه برای خداداد عزیزی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تکلیف این باشگاه هر چه سریعتر مشخص شود و هواداران بیشتر از این نگران نشوند.

کریمی تأکید کرد: امیدوارم اتفاقاتی که برای من و کادر فنی‌ام رخ داد برای دیگر دوستانم تکرار نشود که این گونه اتفاقات اصلاً خوشایند نیست.

سرمربی فصل گذشته سپیدرود در خصوص پیشنهاد باشگاه مس کرمان به وی قبل از عقد قرارداد با دست‌نشان، گفت: از مسئولان مس کرمان تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد کردند ولی به دلیل مشغله کاری نتوانستم در خدمت آنها باشم اما برای این تیم و هواداران خونگرمش در لیگ دسته اول بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: