قدوس: خیلی خوشحالم که ایران را انتخاب کردم/اصلا از انتخاب نکردن سوئد پشیمان نیستم

کدخبر: 2231699

سایت سوئدی خبر داد که مهاجم تیم ملی ایران و عضو باشگاه استرشوندش اعلام کرد که از انتخاب تیم ملی ایران به جای سوئد احساس خوشحالی می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت «sverigesradio» سوئد، تیم ملی سوئد در جام جهانی 2018 روسیه به مرحله یک چهارم نهایی رسید ولی ایران در مرحله گروهی حذف شد اما سامان قدوس از انتخاب ایران به عنوان تیم ملی کشورش پشیمان نیست.

دو روز پیش تیم فوتبال استرشوندس سوئد به مصاف هاماربی رفتد و با درخشش و گلزنی سامان قدوس به پیروزی رسید. با این وجود تناقضات زیادی سال گذشته برای قدوس پیش آمد. قدوس متولد مالمو در نهایت تیم ملی ایران را به سوئد ترجیح داد.

با این وجود در جام جهانی 2018 روسیه او تنها 30 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و بعد از هر سه بازی صحبتی نکرد ولی در نهایت اعلام کرد که موقعیتی که در بازی با مراکش ساخت به یاد ماندنی ترین لحظه او شده است. قدوس درباره این لحظه گفت: هرگز آن را فراموش نخواهم کرد.

علی رغم اینکه سوئد به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی رسید و ایران در مرحله گروهی خداحافظی کرد ولی قدوس از انتخاب ایران پشیمان نیست. او گفت: خیلی خوشحالم که ایران را انتخاب کردم و از هیچ چیزی پشیمان نیستم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: