انجمن زنان ناشر برای جشنواره «هنر زبان مشترک ملت‌ها» فراخوان داد

کدخبر: 2231747

انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر، اولین جشنواره تصویرگری با عنوان «هنر زبان مشترک ملت‌ها» را با هدف معرفی آثار برتر برگزار می‌کند.

«فرحنار یوسفی» عضو شورای سیاستگذاری و روابط عمومی انجمن فرهنگی زنان ناشر با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: بر اساس فراخوانی که در این رابطه منتشر شده، اصل آثار برگزیده در نمایشگاه بین‌المللی ژنو ۲۰۱۸، در معرض نمایش و فروش گذاشته خواهد شد.

به گفته وی، این نمایشگاه از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۸ برابر با ۲۳ تا ۲۵ شهریورماه ۱۳۹۷ در سوئیس برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه انجمن یادشده هم ۵ مرداد ۹۷ است.

این عضو شورای سیاستگذاری انجمن فرهنگی زنان ناشر، موضوع آثار ارسالی را آزاد عنوان کرد و گفت: البته متقاضیان شرکت در این نمایشگاه در صورت تمایل می‌توانند با الهام از این عبارت «حس روییدن را در خود پرورش بده تا با هم زمین را بشکافیم...!» آثار خود را تولید و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بنا بر اعلام، تصویرگران حداکثر با ۵ اثر چاپ‌شده یا چاپ‌نشده امکان حضور در این جشنواره را دارند و محدودیتی هم در شیـوه، تکـنیک و سبـک آثار وجـود نـدارد و آثار ارسالی می‌توانند رنگی یا سیاه‌ وسفید باشند و حداکثر ابعاد آثار ۳۵x۵۰ به ‌صورت عمودی یا افقی است. جهت شرکت در مرحله اول، آثار باید با فرمت JPG به صورت RGB، با کیفیت (۷۲ dpi) حداکثر ۵ مگابایت، همراه با نام، نام خانوادگی به پست الکترونیک zananenasher @Gmail.com ایمیل شود. مسئولیت قانونی مالکیت آثار ارسالی به عهده فرستنده اثر است و آثاری که مغایر با قوانین فرهنگی کشور باشد، مورد داوری قرار نمی‌گیرد.

یوسفی داوران این جشنواره را هم پژمان رحیمی زاده، علیرضا گلدوزیان و نگین احتسابیان، اعلام و عنوان کرد: هزینه‌های حمل‌ونقل به کشور مقصد، بیمه و قاب تصاویر به عهده تصویرگر خواهد بود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: