مفاخریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دیوار پادگان جی تخریب شد/ اختصاص هزار متر از زمین‌های پادگان برای خروج استاد معین از بن‌بست

کدخبر: 2231835

شهردار منطقه ۹ گفت: ظهر امروز با تخریب سر در پادگان جی ۲ هزار متر از زمین‌های آن برای تکمیل پروژه استاد معین آزاد شد.

علی مفاخریان شهردار منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه ظهر امروز سر در پادگان جی با حضور رباطی معاون هماهنگی مناطق شهرداری تهران و دو تن از اعضای شورای شهر تخریب شد، اظهار کرد: با تخریب سر در پادگان جی ما می توانیم ادامه خیابان استاد معین به سمت جنوب را آزاد کنیم و با این اقدام 2 هزار متر از اراضی پادگان جی آزاد شده و در اختیار پروژه قرار گرفته است.

شهردار منطقه 9 با بیان اینکه سر در پادگان جی در محدوده خیابان نیارکی و تقاطع استاد معین واقع در اراضی ارتش بود، گفت: با توافقاتی که با ارتش داشتیم و همکاری که ارتش بعد از سخنان رهبر انقلاب برای بازگشایی معابر داشتند، قرار شد بخشی از این مجموعه در اختیار پروژه استاد معین قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توافقات انجام شده این مجموعه در اختیار اجرای پروژه ادامه استاد معین به سمت سی متری جی قرار گرفت و بر همین اساس توافق شد که سر در پادگان جی که از درهای قدیمی پادگان جی بود، تخریب شود.

مفاخریان در پایان خاطر نشان کرد: با تخریب سر در قدیمی، سر در جدید با اتاق نگهبانی ساخته می شود و دقت کرده ایم تا حریم امنیتی پادگان هم رعایت شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: