چه کسی شهردار کرج می‌شود؟

کدخبر: 2231838

گزینه‌های جدید برای تصدی گری شهرداری کرج توسط شورای شهر کرج معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انصراف مجید سریزدی شهردار کرج، شورای شهر کرج لیست اسامی 19 نفر را به عنوان گزینه های شهرداری کرج معرفی کرد که امروز 4 نفر از این افراد با اکثریت آرا برای بررسی های بیشتر انتخاب شدند.

محمد رضا احمدی نژاد که در حال حاضر سرپرست شهرداری کرج است، با کسب 8 رای، علی مقدس زاده با 7 رای، علی ترکاشوند با 5 رای، فرج الله ایلیات با 4 رای به عنوان گزینه های مطرح برای تصدی گری شهرداری کرج معرفی شدند. لازم به ذکر است در جلسه آتی شورای شهر کرج که هفته آینده برگزار می شود، بررسی های بیشتری در خصوص اینکه کدام یک از این افراد صلاحیت بیشتری دارد؛ صورت می گیرد.

محمدرضا احمدی نژاد سرپرست کنونی شهرداری کرج پیش از این معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج بود. همچنین فرج اله ایلیات عضو کنونی شورای اسلامی شهر کرج است که پیش از این معاون مالی و اقتصادی شهرداری مرکز بود. علی ترکاشوند شهردار کرج در دوره چهارم شورای شهر کرج بود و علی مقدسی زاده نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان است.

گفتنی است؛ پیش از رای گیری، عباس زارع و مهدی حاجی قاسمی از میان 19 نفر اسامی معرفی شده برای تصدی شهرداری کرج انصراف دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: