گنج کریمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

برگزاری دومین انتخابات مجمع کانون‌های سازمان جوانان هلال احمر

کدخبر: 2231839

معاون دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر گفت: دومین انتخابات مجامع دبیران منتخب استانی کل کشور سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ۲۴ و ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود.

علی گنج کریمی معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: دومین انتخابات مجامع دبیران منتخب استانی کل کشور سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه برگزار می شود، دبیران منتخب استانی که کاندید شورای مرکزی مجامع هستند در این انتخابات حضور دارند و بقیه اعضا به آن ها رای می دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: شورای مرکزی مجامع کانون های سازمان جمعیت هلال احمر در همه استان های کشور در دو بخش جوانان و دانشجویان وجود دارد.

گنج کریمی افزود: در مجموع بیش از ۴۰۰ نفر در این انتخابات حضور دارند که ۳۲ نفر آن ها دبیران جوانان و ۳۲ نفر دبیران دانشجویی هستند و از هر بخش ۹ نفر به عنوان اعضای شورای مرکزی شناخته خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: این مجامع در سیاست گذاری ها و تصمیم گیری های سازمان جوانان مشارکت می کنند و حتی با رئیس و دبیر کل جمعیت هلال احمر ماهانه جلساتی خواهند داشت که نظرات و پیشنهادات جوانان را به مسئولان منتقل می کنند.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر اظهار کرد: مجامع کانون های سازمان جوانان به نوعی اتاق فکری هستند که مشکلات جوانان کل کشور را جمع بندی و به مسئولان سازمان و جمعیت هلال احمر منتقل می کنند. هنگامی که مسائل و مشکلات همچون زلزله کرمانشاه رخ بدهد و به حضور فوری جوانان نیاز شود، این مجامع برای بسیج نیروها جهت کمک به سازمان جوانان حضور پیدا می کنند.

وجود بیش از ۱۲۰۰ کانون دانشجویی فعال در کشور

گنج کریمی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰۰ کانون فعال دانشجویی در کشور وجود دارد، گفت: بیش از ۱۲۰۰ کانون فعال دانشجویی در تمامی دانشگاه های دارای مجوز کشور وجود دارد که دبیران منتخب آن ها در انتخابات حضور خواهند داشت . وی در در پایان در مورد طرح ملی شوق رویش اظهار کرد: طرح ملی شوق رویش از ۱۵ تیرماه در تمامی شعب هلال احمر آغاز شده است و بیش از ۳۷۰ شعبه در کل کشور وجود دارد که طی آن عموم جوانان و نوجوانان می توانند با ثبت نام در محل شعبه های شهرستان های کشور از امکانات و کارگاه های آموزشی و فرهنگی مختلف استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: