صدراعظم نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

لزوم احیای خیابان لاله‌زار/ تبدیل دیوار بتنی‌ بی‌روح به یک تابلوی زیبای نقاشی

کدخبر: 2231841

عضو شورای شهر تهران از لزوم احیای خیابان لاله‌زار به عنوان خیابان فرهنگی و هنری شهر تهران خبر داد.

زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازدید از پروژه های خاتمه یافته سازمان زیباسازی شهرداری تهران، اظهار کرد: امروز (چهارشنبه) از نحوه پیشرفت پروژه هایی که در سال جاری آغاز شدند و یا در برنامه سازمان زیباسازی بودند، بازدید شد.

وی با اشاره به اقدامات خوب سازمان زیباسازی شهرداری تهران در جهت تقویت و تحکیم فرهنگ شهر تهران، گفت: بازدید از پروژه بازسازی سردرب باغ ملی صورت گرفت؛ سردرب باغ ملی واقع در خیابان امام خمینی(ره) یکی از نشانه ها و ورودی های شهر تهران است که می تواند توریسم و گردشگر جذب کند.

صدراعظم نوری با اشاره به بازدید از میدان مشق تهران، گفت: در جنوب تهران در محدوده مترو خزانه، با مشارکت مردم بر روی حدود یک کیلومتر دیوار بتنی ، نقاشی شده است؛ در این نقاشی ها از نظرات مردم و افراد محل استفاده شده است؛ درواقع دیوار بتنی بی روح تبدیل به یک تابلوی زیبای نقاشی شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه خانه اتحادیه از خانه های تاریخی با قدمت بالا است، گفت: از پروژه خانه تاریخی اتحادیه که به عنوان موزه مشاهیر است، بازدید به عمل آمد.

وی با اشاره به بازدید از خانه تئاتری که در خیابان لاله زار بود، گفت: در زمانی که خیابان لاله زار، خیابان فرهنگی و هنری شهر تهران محسوب می شد، بسیاری از فعالیت ها در آن خیابان برقرار بود. همچنین سینماها و تئاترها در محل های مختلف فعالیت می کردند.

صدراعظم نوری با اشاره به اینکه گراند هتل روزی یکی از زیباترین هتل ها و محل های پاتوق برای بسیاری از اشخاص سیاسی و فرهنگی بود، گفت: امروزه این محل به یکی از مخروبه ها تبدیل شده است و فعالیت هایی در آن رخ می دهد که هیچ تناسبی با کارکرد اولیه اش ندارد؛ احیاء و بازسازی این هتل از برنامه های سازمان زیباسازی شهرداری تهران است که امیدوارم با تأمین اعتبار لازم و مشارکت بخش خصوصی به نتیجه برسد.

عضو شورای شهر تهران در پایان با تأکید بر اینکه خیابان لاله زار بخشی از تاریخ شهر تهران محسوب می شود، گفت: احیای این خیابان بسیار حائز اهمیت و مؤثر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: