نماینده هرمزگان:

همگی با هر سلیقه‌ای به مدد دولت بیاییم

کدخبر: 2231909

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: در هر مقوله همچون برجام و اقتصاد باید هم‌صدا با دولت باشیم تا بتوان مشکلات و موانع پیش رو را برطرف کرد.

به گزارش ایسنا، حسین هاشمی تختی در همایش تجلیل از برترین‌های صنعت و معدن استان هرمزگان، اظهار کرد: امروز با دشمن در ابعاد مختلف درگیریم و از زمانی که انقلاب اسلامی در کشورمان به پیروزی رسید، دشمن پی برد که شکست‌ خورده است و از آن زمان تاکنون در پی ضربه زدن به‌ نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه وقتی امام راحل از صادر کردن انقلاب اسلامی سخن گفت یعنی اشاعه فرهنگ استکبارستیزی و زیر بار ظلم نرفتن، تصریح کرد: باید در هرمزگان فضایی فراهم شود که به‌عنوان پایتخت اقتصادی کشورمان، راحت نفس بکشد و آرامش اقتصادی بر کشور حکم‌فرما شود.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه دشمن اکنون به دنبال جنگ اقتصادی است، اضافه کرد: امروز در گردنه سختی قرار داریم اما رسیدن به قله امکان‌پذیر است و مهم‌ترین نکته در دستیابی به آن هماهنگی دولت و مجلس و ایجاد وحدت و همدلی در کشور است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در زمان کنونی همگی با هر سلیقه‌ای به مدد دولت بیاییم، اضافه کرد: با وجود تمامی مشکلات اکنون وقت خار تو کار دولت گذاشتن نیست، بلکه باید همگی در راه خدمت به مردم و پشت سر گذاشتن مشکلات همراه دولت باشیم و نواقص را پوشش دهیم.

وی با اشاره به اینکه در هر مقوله همچون برجام و اقتصاد باید هم‌صدا با دولت باشیم تا بتوان مشکلات و موانع پیش رو را برطرف کرد، اظهار کرد: در هرمزگان مجمع نمایندگان با وجود دارا بودن سلایق مختلف اما در منافع مردم متحد و همدل هستند و با وجود استانداری توانمند، اجرایی و اقتصادی در مسیر برطرف کردن مشکلات مردم و توسعه استان هرمزگان گام برمی‌دارند.

هاشمی تختی با بیان اینکه نباید اجازه داد در فضای همدلی و کار و تلاش استان هرمزگان خدشه‌ای وارد شود، عنوان کرد: نمایندگان هرمزگان در مجلس حاضرند از حق خود بگذرند اما فضای پیشرفت و توسعه استان آسیب نبیند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس در پایان با تأکید بر اینکه اگر چنین فضایی تداوم داشته باشد به‌طور حتم هرمزگان به الگوی مناسبی برای سراسر کشور تبدیل می‌شود، اضافه کرد: کمتر دستگاه اجرایی در هرمزگان وجود دارد که برای تسهیل امور سرمایه‌گذاران همکاری نکند و باید بدانیم اکنون وقت آن فرارسیده که فضای سرمایه‌گذاری را تسهیل کنیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: