پرتاب اوت محمدی در میان لحظات به یادماندنی و جالب جام جهانی ۲۰۱۸

کدخبر: 2232136

یک شبکه تلویزیونی پاکستان از پرتاب اوت نمایشی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان، به عنوانی یکی از لحظات به یادماندنی و جالب جام جهانی ۲۰۱۸ یاد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت شبکه تلویزیونی geo پاکستان در گزارشی به لحظات جالب و به یاد ماندنی جام جهانی 2018 روسیه پرداخت که یکی پرتاب اوت نمایشی میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اسپانیا بود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در گزارش این سایت آمده است : هر روزی که از جام جهانی 2018 می گذرد، برخی از لحظات واقعا جالب فوتبال را برای ابد جاودانه می کنند. از غلت زدن های نیمار تا جلیقه معروف گرت ساوتگیت، در اینجا برخی از لحظات و رفتارهای جالب جام جهانی 2018 را به طور خلاصه مرور می کنیم:

1- غلت زدن های نیمار : نمایش نیمار سوپراستار برزیل از نظرها پنهان نماند. اینترنت پس از آن بی رحم بود. اما نیمار تنها باید خود را سرزنش می کند.

2- داوید دخیا دروازه بان اسپانیا دیگر «دیو سیو» نبود، او یک جام جهانی فراموش کردنی داشت. 3- حذف آلمان ، هیچ حرفی درباره آن نمی توان گفت. 4- بدترین پرتاب اوت؛ میلاد محمدی پس از این که در پرتاب اوت با پشتک ناکام ماند، به یکی از لحظات جالب جام تبدیل شد. 5- شادی مارادونا؛ دیگو مارادونا حتی در بازی های ناامید کننده آرژانتین هم نمی توانست از تیررس دوربین ها دور بماند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google)استفاده کنید.

بیشتربخوانید:

هشدار مجدد فیفا به اوکراین

آلبوم تصاویر بیست و هفتمین روز جام جهانی ۲۰۱۸

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: