نیلی احمدآبادی در گفتگو باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح توسعه دانشگاه تهران/ پارک علم و فناوری پردیس مرکزی توسعه می‌یابد

کدخبر: 2232209

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به تامین اعتبار براى طرح توسعه اين دانشگاه به آخرین اقدامات برای این اجراى طرح اشاره کرد.

محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در خصوص آخرین وضعیت طرح توسعه دانشگاه تهران گفت: طرح توسعه فیزیکی این دانشگاه از سال 80 به تصویب دولت رسید که برای اجرای این طرح مبلغی حدود 200 میلیارد تومان هزینه لازم است.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته 200 میلیارد تومان برای این طرح به صورت وام به دانشگاه اختصاص داده شد و مسئولان این دانشگاه تضمین کردند که پرداخت آن را آغاز کنند و بر همین اساس بود که خرید ساختمان های واقع در محدود طرح توسعه دانشگاه تهران آغاز شد.

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: از آغاز این طرح تا سال 87 طرح توسعه پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت اما متاسفانه به دلیل نبود اعتبارات چند سالی با رکود مواجه شده است.

احداث سه طرح بزرگ عمرانی در دانشگاه تهران

نیلی احمدآبادی در ادامه به سه طرح بزرگ آماده در این دانشگاه در سال 97 خبر داد و گفت: سعی می کنیم با مشارکت بخش خصوصی و نهادهای ذیربط احداث این سه طرح بزرگ را آغاز کنیم.

وی اضافه کرد: این طرح از طرف سازمان برنامه و بودجه پشتیبانی می شود و خوشبختانه این سازمان نگاه خوبی به دانشگاه دارد و قرار بر این است تا فعالیت عمرانی طرح توسعه به صورت گسترده از امسال آغاز شود.

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: در حال حاضر یکی از ساختمان هایی که در تملک دانشگاه تهران بوده در اختیار پارک علم و فناوری قرار داده ایم و عملا پارک علم و فناوری در پردیس مرکزی دانشگاه تهران توسعه پیدا کرده است که امیدواریم فعالیت های عمرانی به صورت گسترده از امسال آغاز شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: