تداوم تلاش‌های مذبوحانه لابی صهیونیست‌ها علیه فرستاده ویژه ایران به روسیه

کدخبر: 2232225

در پی لابی صهیونیست‌ها یک قاضی فدرال آرژانتینی از مقامات روسیه خواسته است تا علی اکبر ولایتی را به اتهام آنچه آن را دست داشتن در حادثه بمبگذاری آمیا در مرکز یهودیان بوینس آیرس در سال ۱۹۹۴ خواند بازداشت کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه تایمز آو اسرائیل، در پی لابی صهیونیست‌ها، رودولفو کورال قاضی فدرال آرژانتینی از مقامات روس خوستار بازداشت علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری در در این کشور شده است.

به گزارش ایسنا اتهامات مربوطه علیه مقامات ایرانی در حالی مطرح می‌شود که هیچگونه سند و مدرکی مبنی بر دست داشتن جمهوری اسلامی ایران در این خادثه وجود ندارد و تهران همواره یان اتهامات را رد کرده است.

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری برای ارائه پیام رهبری و رئیس جمهور کشورمان به ولادیمرپوتین به روسیه سفر کرده است.او روز پنج شنبه این پیامک ها را به پوتین ارائه کرد.

همزمان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیست در ادامه دوره‌گردی‌های خود در روسیه با جوسازی علیه ایران تلاش مذبوحانه‌ای را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده و از ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه خواستار خروج ایران از سوریه شده است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: