حدادی:نیازمند حمایت مسئولان ورزش کشور هستیم

کدخبر: 2232250

نایب قهرمان المپیک لندن گفت:نیازمند حمایت مسئولان رده بالای ورزش کشور هستیم که دوومیدانی را به صورت ویژه ببینند.

احسان حدادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در مورد سکه های تعلق گرفته به دوومیدانی کاران اظهار کرد:فکر می کنم خود مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید متوجه شده باشند که چه کارهایی را باید برای ورزشکاران مدال آور دوومیدانی که در این دو سال اخیر با جان و دل برای به اهتزاز در آوردن پرچم کشورشان تلاش کرده اند انجام دهند.

او ادامه داد:دیگر حرفی برایم در این رابطه نه تنها باقی نمانده بلکه حتی برایم تعجب آور است که چه مسائلی را بیان و مطرح کنم. به دلیل اینکه این موضوع و این اتفاق یک کار غیر منطقی و نادرست است و اصلا نمی تواند چندان زیبنده باشد آن هم در این بازه زمانی که فرصت نه چندان زیادی برایمان تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا باقی مانده است.

نایب قهرمان المپیک لندن بیان کرد:معتقدم در این شرایط سعی و تلاش مسئولان بیشتر کشورها این است که با فراهم آوردن امکانات لازم و در کنار آن رسیدگی بیشتر هم موجبات آرامش ذهنی ورزشکاران شان را فراهم کنند و هم کاری کنند که آنها با خیالی آسوده برای کشورشان در جاکارتا مدال آوری کنند.

دارنده مدال برنز در ادامه افزود: .خوشبختانه مردمانی داریم بی نهایت قدرشناس و با محبت که حتی باید جان را فدای لطف و محبت خالصانه شان کرد و با تمام وجودم ادای احترام می کنم به مردم وطنم که همواره حمایت های بی دریغ شان شامل حال افتخارآفرینان ورزش ملی ایران بوده و هست. عهد کردم تنها به افتخارآفرینی برای ملت و مملکت عزیزم فکر کنم و به حواشی ایجاد شده دیگر فکر نکنم.

قهرمان سه دوره بازی های آسیایی در پایان اظهاراتش یاد آور شد:کدام منطقی می پذیرد در آستانه بازی های آسیایی 2018 جاکارتا برای دوومیدانی و قهرمانانش پولی فراهم نباشد، اما برای برخی رشته ها پاداش در اسرع وقت بدون هیچ گونه مشکلی پرداخت می شود!

بیشتر بخوانید:

حدادی چهارمین پرتاب گر دیسک دنیا/ تفتیان در میان بیست و یک نفر دونده برتر دوی سرعت جهان

حدادی در رقابت های دایموند لیگ پاریس ششم شد

حدادی این بار در «پاریس» پرتاب می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: