سپاهان کار پرسپولیس را ادامه داد؛

بدعتی که برای فوتبال ایران دردسرساز می‌شود/ برو نیم‌فصل برگرد!

کدخبر: 2233702

پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر هجدهم در حالی هفته های پایانی خود را می‌گذراند که شاهد بدعت گذاری جدید در آن هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در حالی از چهارم مردادماه آغاز می شود که باشگاه ها همچنان در تلاش برای جذب بازیکنان مدنظر خود هستند.

محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا سبب نشد تا تیم پرطرفدار پایتخت فعالیتی در این پنجره نداشته باشد. مدیران باشگاه پرسپولیس بازیکنان مدنظر سرمربی تیم را جذب کردند تا آنها بتوانند در نیم فصل دوم برای پرسپولیس بازی کنند.

امانکته جالب توجه اینجاست که این بازیکنان طی توافق های متفاوتی قرار است نیم فصل اول را در تیم های دیگر بازی کنند و سپس به پرسپولیس بیایند. مهدی شیری با وجود قرارداد با پرسپولیس در پیکان ماند تا نیم فصل اول را در این تیم بگذراند.

مهدی ترابی نیز با وجود قرارداد با سرخپوشان تا پایان بازی های دور رفت در سایپا بازی می کند و سروش رفیعی هم قرار است نیم فصل نخست رقابت ها را در تیمی دیگر بگذراند و سپس به پرسپولیس بیاید.

موضوعی که حقوقدانان این باشگاهها کاملا قانونی دانسته اند و معتقدند هیچگونه تخلفی انجام نداده اند.

اتفاقی که حالا برای باشگاه سپاهان نیز رخ داد. بختیار رحمانی که فصل گذشته با امیر قلعه نویی در ذوب آهن حضور داشت با حضور این مربی در تیم سپاهان به آنجا نقل مکان کرد. اما به دلیل تکمیل ظرفیت خریدهای لیگ برتری سپاهان نمی تواند نیم فصل اول را در این تیم بازی کند و بطور قرضی به باشگاه دیگری می رود تا در زمستان سال جاری به جمع شاگردان امیر قلعه نویی در سپاهان اضافه شود.

بدعتی عجیب که در نقل و انتقالات فوتبالی ایران در حال رخ دادن است و معلوم نیست چه عواقبی در انتظار این باشگاهها خواهد بود. همچنین عملکرد اینچنینی توسط باشگاهها می تواند جذابیت بازی های مستقیم این تیم ها را کاهش دهد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: