کرباسچی:

هیچ وقت نمی توان گفت رئیس دولت هفتم آغازگر جریان اصلاح طلبی بود

کدخبر: 2233884

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر به سال ٧٦ هم بازگردیم، نمی‌توان گفت آقای خاتمی آغازگر این جریان بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفتگویی با روزنامه اعتماد با اشاره به لزوم تغییر شعارها و اهداف جریان اصلاحات اظهار داشت: اگر قرار باشد جان تازه‌ای به اصلاحات دمیده شود یا به تعبیر شما اصلاح اصلاحات صورت گیرد باید حرف‌های جدید و مطابق به نیاز نسل جدید و شرایط کشور زد.

وی افزود: خیلی از شعارهایی که زمانی به عنوان شعارهای اصلاح‌طلبی شناخته می‌شد، خاصیت و تحرک‌پذیری خود را از دست داده و نمی‌تواند نیروهای زیادی را جذب کند. به نظر من این موضوع، از تغییر ساختار و افراد هم مهم‌تر است.

کرباسچی تصریح کرد: اگر اصلاح‌طلبان نتوانند مرجعیت اصلاحات را در سطح جامعه در ابعاد مختلف به خود اختصاص دهند و توجه مردم را جلب کنند، مردم برای اصلاح امور به جمعیت‌ها و افراد دیگری روی می‌آورند.

دبیرکل کارگزاران با اشاره به سابقه جریان اصلاحات، با بیان اینکه اگر به سال ٧٦ هم بازگردیم، نمی‌توان گفت آقای خاتمی آغازگر این جریان بوده است تاکید کرد: هیچ‌وقت نمی‌توان گفت که چه کسی از ابتدا اصلاح‌طلبی را آغاز کرده است. بالاخره خیلی از حرف‌ها و شعارهای اصلاح‌طلبی در دوره آقای هاشمی و قبل از آن در دهه اول انقلاب طرح شده بود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: