حضور ۴۱۰۰ ورزشکار دانشجو در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور

کدخبر: 2234168

چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور بیش از ۴۱۰۰ ورزشکار از چهارشنبه به میزبانی دانشگاه شیراز و توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور با حضور بیش از 4100 دانشجوی دختر و پسر ورزشکار از دانشگاه های سراسر کشور و با هدف توسعه و ترویج هر چه بیشتر فعالیت های ورزشی در میان قشر میلیونی دانشجویان کشور و کشف برترین استعدادها جهت حضور در رقابت های بین المللی از روز چهارشنبه هفته جاری توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم،تحقیقات و فن آوری و به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

در این دوره از رقابت ها در بخش دختران بیش از 1700 ورزشکار و در بخش پسران نیز بیش از 2400 ورزشکار دانشجو از دانشگاه های سراسر کشور حضور دارند و در پایان برترین نفرات و تیم ها معرفی خواهند شد.

چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان در بخش دختران از تاریخ چهارشنبه 27 تیر لغایت 5 مرداد ماه 97 و در بخش پسران نیز از 10 مرداد تا 19 مرداد 97 به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

1700 دانشجوی ورزشکار دختر در 11 رشته ورزشی شامل هندبال،والیبال،بسکتبال،بدمینتون،تنیس روی میز،شطرنج،تکواندو، شنا،دو و میدانی،کاراته و تیراندازی به رقابت با یکدیگر می پردازند و 2400 ورزشکار دانشجوی پسر دانشجو نیز در 14 رشته ورزشی فوتسال،والیبال،بسکتبال،هندبال،بدمینتون،تنیس روی میز،شطرنج،تکواندو،شنا،دو و میدانی،جودو،کشتی فرنگی،کشتی آزاد و کاراته به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دکتر حسین علیزاده مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم،تحقیقات و فن آوری با تاکید بر آمادگی کامل برای برگزاری چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور،هدف از برگزاری این دوره از رقابت ها را شناسایی استعدادهای ناب ورزشی و رشد فضای شاد و مفرح در میان دانشجویان با برگزاری رقابت های ورزشی عنوان کرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: