آسیابری: کاراته ایران باز هم اثبات کرد یک سر و گردن از رقبای آسیایی بالاتر است/ در دیدار نهایی عملکرد خوبی نداشتم

کدخبر: 2234181

نایب قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن باز هم اثبات کردیم که ایران در قاره آسیا یک سرو گردن از تمام رقبای خود بالاتر است.

علی اصغر آسیابری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: هر سال شاهد رشد کشورهای آسیایی در کاراته هستیم و امسال نیز در مسابقات قهرمانی آسیا این موضوع را به خوب مشاهده کردیم. هیچ کدام از کشورهای آسیایی بی کار ننشستند تا ما به راحتی قهرمان شویم و همه تیم ها در حال تلاش برای ارتقای خود هستند.

وی تصرح کرد: اکثر تیم های ضعیف گذشته از حضور مربیان خارجی استفاده کردند تا به ارتقای سطح کاراته خود فکر کنند. حریفانی که در گذشته هیچ حرفی مقابل ما نداشتند در اردن پیشرفت خوبی داشتند و برای کسب امتیاز به ما فشار می آوردند.

نایب قهرمان کاراته آسیا در خصوص عملکرد خود عنوان کرد: تا قبل از دیدار نهایی با تمامی حریفان خود در قالب تمریناتی که انجام داده بودم مبارزه کردم اما متاسفانه در روز فینال در قالب خودم نبودم و عملکرد خوبی نداشتم و نتوانستم حرکات مدنظر خود را اجرا کنم. همین مسئله باعث شد تا در نهایت با نتیجه 6 بر 4 مغلوب حریف اردنی شوم.

آسیابری در خصوص عملکرد سایر بازیکنان تیم ملی گفت: همه بچه ها عملکرد بسیار خوبی داشتند. مجید حسن نیا و صالح ابذری در دیدار نهایی بسیار خوب مبارزه کردند و خوشبختانه به مدال طلا دست یافتند. دو بازیکن ما که از کسب مدال بازماندند نیز به خاطر اشتباهات کوچک یا اشتباهات کوچک از کسب مدال بازماندند. مهدی زاده و میرزایی واقعا استحاق کسب مدال را داشتند اما متاسفانه اتفاقات نیز بخشی از ورزش حرفه ای است.

وی با تمجید از کاراته ایران عنوان کرد: ما در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن باز هم اثبات کردیم که ایران در قاره آسیا یک سرو گردن از تمام رقبای خود حتی ژاپن بالاتر است. خدا را شکر باز هم کومیته تیمی ایران به مقام قهرمانی دست یافت تا مجددا جشن قهرمانی آسیا را برگزار کنیم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی اتریش در پاسخ به این سوال که کسب مدال نقره آسیا می تواند به او کمک کند تا به روزهای اوج خود بازگردد، گفت: من کسب مدال نقره آسیا را به فال نیک می گیرم و امیدوارم بتوانم عملکردی که در این مسابقات را داشتم در میادین آتی نیز به نمایش بگذارم و حتی با برطرف کردن نقاط ضعف عملکرد بهتری نیز داشته باشم. امیدوارم با کمک های کادرفنی و پزشکی تیم ملی هر روز عملکرد خود را بهتر کنم و بتوانم با تمرین با برادران خوبم در اردوی تیم ملی روند مثبت خود را ادامه بدهم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: