جام جهانی ۲۰۱۸؛

ترکیب تیم منتخب جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص شد

کدخبر: 2234184

جام جهانی ۲۰۱۸ به پایان رسید و به همین بهانه ترکیب تیم منتخب جام از طرف سایت بلیچر ریپورت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بعد از حدود یک ماه با مشخص شدن قهرمان به پایان رسید. تیم ملی فوتبال فرانسه در دیدار نهایی این تورنمنت با نتیجه ۴ بر ۲ تیم ملی فوتبال کرواسی را شکست داد و برای دومین بار عنوان قهرمان جام جهانی را به خود اختصاص داد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

به همین دلیل سایت بلیچر ریپورت تیم منتخب جام جهانی ۲۰۱۸ را معرفی کرد.

دروازه بان:تیبو کورتوآ

کورتوآ دروازبان تیم ملی فوتبال بلژیک در طول جام عملکرد کم نقصی داشت و کیفیت بالای خود را با عکس العمل های فوق العاده اش نشان داد. او به همراه تیم ملی کشورش مدال برنز جام جهانی را برای خود کردند.

دفاع راست:کی ران تیریپیه

بازیکن ریز نقش و تکنیکی تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از پدیده های این تیم در این جام بود. اکثر ضربات ایستگاهی تیم ملی فوتبال انگلیس را او می زد. ضربه ایستگاهی او که در دیدار نیمه نهایی مقابل کرواسی به گل تبدیل شد نتوانست تیم ملی کشورش را به فینال مسابقات برساند.

دفاع میانی: آندریاس گرگکویست و دیگو گودین

گرگکویست، کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد و گودین، کاپیتان تیم ملی اروگوئه به عنوان زوج خط دفاعی این ترکیب منتخب انتخاب شده اند. سوئد و اروگوئه هر ۲ جزو تیم هایی بودند که خط دفاعی مستحکمی در این جام داشتند و با کم گل خوردن و گرفتن حداقل نتیجه ها به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند که نقش دو دفاع وسط این دو تیم قطعا در این اتفاق بسیار مهم بوده.

دفاع چپ:لوکاس هرناندز

هرناندز دفاع چپ تیم ملی فوتبال فرانسه در طول تورنمنت یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در سمت چپ زمین بود. او هم در کار دفاعی و همینطور در برنامه های هجومی تیمش نقش پر رنگی داشت و توانست با تیم ملی کشورش به عنوان قهرمانی این جام برسد.

هافبک دفاعی:انگولو کانته

کانته در طول جام همانطور که از او انتظار می رفت در میانه زمین برای تیم ملی فوتبال فرانسه وظایفش را به نحو احسنت انجام داد. او در همه نقاط میانه زمین حضور داشت و در حال توپ گیری و قطع ارتباط حمله تیم مقابل بود. او حال مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۸ را در ویترین افتخارتش می بیند.

هافبک وسط:لوکا مودریچ و پوئل پوگبا

مودریچ، برای تیم ملی فوتبال کرواسی در این جام یک قهرمان بود. کاپیتان کروات ها در میانه زمین به عنوان یک رهبر فوتبال بازی می کرد و حملات تیمش را مدیریت می کرد. آن ها با خلق یک شگفتی خود را به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ رساندند، ولی در کسب جام باز ماندند. در پایان این مسابقات مودریچ به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

پوگبا در کنار کانته زوج قدرت مند خط میانی فراسه را در این جام ساختند. عملکرد آن ها بدون نقص بود و در کسب مقام قهرمانی مهره های کلیدی بودند. او توانست در بازی فینال یکی از گل های تیمش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید :نتایج تمام دیدار های حذفی جام جهانی ۲۰۱۸

مهاجم سمت راست:کیلین امباپه

امباپه بدون شک پدیده مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ بود. او توانست با گل زنی در فینال جام جهانی، بعد از پله به عنوان جوان ترین گلزن فینال جام جهانی نام بگیرد. سرعت و تکنیک او خیره کننده است و قطعا آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود. تیم های باشگاهی بزرگی در دنیا به دنبال جذب او هستند. این در صورتی است که او گفته در تیم پارسن ژرمن می ماند.

مهاجم سمت راست:ادن آزارد

مهاج فوق تکنیکی تیم ملی فوتبال بلژیک در این جام جهانی عملکرد درخشانی داشت و یکی از ستاره های تیمش و این جام بود. مثلث آزارد، دی بروین و لوکاکو برای هر تیمی در این تورنمنت دردساز بود. با رفتن رونالدو از باشگاه رئال مادرید، آزارد یکی از اصلی ترین گزینه های جانشینی رونالدو است.

مهاجم نوک:روملو لوکاکو

مهاجم قدرتی و گلزن تیم ملی بلژیک بازی های قابل قبولی از خود در این تورنمنت انجام داد. او توانست ۴ گل برای تیم ملی کشورش به ثمر برساند و بهترین نتیجه تاریخ تیم ملی فوتبال بلژیک را همراه با هم تیمی هایش بدست آورد. بلژیک در دیدار رده بندی ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال انگلیس را شکست داد و به عنوان سومی جام جهانی ۲۰۱۸ رسید.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: